Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Темы - backyard

Страницы: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
25 січня 2012 року Кабінет міністрів України вніс Зміни до Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках.

Згідно із нововведеннями працівники Державтоінспекції мають право відправляти на штрафмайданчик автомобілі, оголошені в розшук відповідно до ст.40 ЗУ "Про виконавче провадження”.

В більшості це автомобілі, власники яких не розрахувалися за банківським кредитом, мають борг по квартплаті або не виплачують аліменти, тощо.

     У разі виявлення транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук, уповноважена особа Державтоінспекції негайно тимчасово затримує такий транспортний засіб та доставляє на спеціальний майданчик чи стоянку. При цьому згідно із встановленими вимогами складається акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу у присутності двох свідків і представника підприємства, установи або організації, який доставляє транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку. Протягом трьох діб Державтоінспекція повинна повідомити державному виконавцю про тимчасове затримання транспортного засобу. Повернення тимчасово затриманого транспортного засобу боржника, який зберігається на спеціальному майданчику чи стоянці, здійснюється лише за вимогою державного виконавця.
 
    Зміни набули чинності 13 лютого 2012 року.

   Слід також нагадати, що автомобіль боржника вважається оголошеним в розшук тільки після винесення відповідної постанови державного виконавця, прийнятої на підставі постанови суду.
 

47
Грошові суми, одержані від реалізації майна боржника, розподіляються згідно порядку, встановленого законодавством:

1. У першу чергу повертається авансовий внесок сторін та інших осіб на проведення виконавчих дій. Авансування витрат на виконавче провадження здійснюється напідставі статті 48 ЗУ "Про виконавче провадження", згідно з якою стягувач може за погодженням із державним виконавцем внести на депозитний рахунок відповідного відділу ДВС певну грошову суму для здійснення необхідних витрат або для покриття їх частини, якщо інше не передбачено Законом.

2. У другу чергу компенсуються витрати ДВС на здійснення виконавчих дій, не покриті авансовим внеском сторін та інших осіб. Відповідно до статті 45 Закону витратами виконавчого провадження є витрати органів ДВС на організацію та проведення виконавчих дій щодо забезпечення примусового виконання рішень. Витрати виконавчого провадження здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України та коштів виконавчого провадження, які використовуються у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Кошти виконавчого провадження складаються з: a) коштів виконавчого збору, стягнутого з боржника в порядку, встановленому статтею 46 Закону; б) авансового внеску стягувачів на проведення виконавчих дій згідно із статтею 48 Закону; в) стягнутих з боржника витрат на проведення виконавчих дій; г) інших надходжень, що не суперечать законодавству.

До витрат на організацію та проведення виконавчих дій належать кошти, витрачені на:
 
1) перевезення, зберігання і реалізацію майна боржника;
   2) оплату праці експертів, перекладачів та інших осіб, залучених у встановленому порядку до провадження виконавчих дій;
   3) поштовий переказ стягувачеві стягнених аліментних сум;
   4) розшук боржника, його майна або розшук дитини;
   5) оголошення в засобах масової інформації;
   6) інші необхідні витрати для забезпечення належної організації виконання рішень органами ДВС.


Відповідно до вимог частини першої статті 43, виконавчий збір стягується ПРОПОРЦІЙНО фактично задоволеним вимогам стягувача. Розподіл грошових сум у черговості, вказаній у частині першій цієї статті, здійснюється в міру їх стягнення.

Сума, що залишилася після повного виконання рішення, використовується на сплату штрафів, накладених на боржника під час виконавчого провадження. Сума, що залишилася після сплати штрафів, повертається боржникові.

У разі недостатності суми, стягненої з боржника для задоволення всіх вимог за виконавчими документами, ця сума розподіляється державним виконавцем між стягувачами в порядку черговості, встановленої цією статтею:

У першу чергу задовольняються забезпечені заставою вимоги простягнення з вартості заставленого майна.
  У другу чергу задовольняються вимоги щодо стягнення аліментів, відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, а також у зв'язку з втратою годувальника.
   У третю чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими правовідносинами, після чого задовольняються вимоги щодо збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, вимоги щодо виплати наданої адвокатами юридичної допомоги, виплати винагороди, що належить автору за використання його твору, відкриття, винаходу, промислового зразка, на які видано відповідні свідоцтва. Після повного задоволення зазначених вимог задовольняються вимоги громадян із соціального страхування та вимоги громадян про відшкодування збитків, заподіяних їх майну злочином або адміністративним правопорушенням.
  У четверту чергу задовольняються вимоги щодо податків і неподаткових платежів до бюджету, вимоги органів страхування з обов'язкового страхування (крім вимог щодо збору на обов'язкове державне пенсійне страхування).
  У п'яту чергу задовольняються всі інші вимоги.


Вимоги стягувачів кожної наступної черги задовольняються після повного задоволення вимог стягувачів попередньої черги. У разі недостатності стягненої суми для повного задоволення усіх вимог однієї черги ці вимоги задовольняються пропорційно належній кожному стягувачеві сумі. Вимоги стягувачів щодо виплати заборгованості із заробітної плати задовольняються в порядку календарного надходження виконавчих документів. Стягнута з боржника сума розподіляється між стягувачами згідно з виконавчими документами, за якими відкрито виконавчі провадження і закінчився встановлений державним виконавцем строк для добровільного виконання рішення, на день зарахування стягнутої суми на депозитний рахунок відділу ДВС.

48
Кабінет Міністрів ухвалив зміни до Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках (постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1102). Зміни були розроблені Міністерством юстиції з метою узгодження чинного порядку із Законом України "Про виконавче провадження”.

 Як повідомив Міністр юстиції Олександр Лавринович, зміни стосуються виявлення транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук відповідно до статті 40 Закону України "Про виконавче провадження”.

 Так, статтею 40 указаного закону визначено, що в разі необхідності розшуку транспортного засобу боржника державний виконавець виносить постанову про такий розшук, яка є обов’язковою для виконання органами внутрішніх справ.

 З огляду на норми закону, змінами до чинного порядку встановлюється механізм тимчасового затримання та зберігання на спеціальних майданчиках чи стоянках транспортних засобів боржників, які були оголошені в розшук постановами державних виконавців та виявлені органами внутрішніх справ.

 Передбачається, що ухвалені зміни підвищать ефективність взаємодії органів внутрішніх справ та органів державної виконавчої служби щодо виявлення транспортних засобів боржників.

Зміни до Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках будуть оприлюднені у встановленому порядку та набудуть чинності після офіційного опублікування.

49
Новости региона / Кинотеатр в Пологах
« : Февраля 13, 2012, 12:51:38 »
Цитировать
У чергу денну було винесене питання про виділення 124 900 тис. грн. на придбання у кінотеатр «Юність», який нині перебуває на реконструкції, кінопроектного і технологічного обладнання, а також на встановлення та пусконалагоджувальних робіт цієї техніки. Це питання викликало у депутатів неабияку цікавість та тривалі обговорення з міським головою. Щоб вивчити стан справ щодо реконструкції кінотеатру «Юність», Віктор Корольов запропонував обранцям оглянути на власні очі тривалість ремонтних робіт.

В результаті екскурсії депутати залишилися приємно здивованими. Кінозал виявився вже майже готовим до запрошення глядачів. В цілому заклад потребує деяких завершувальних робіт. Але на питання «коли саме відбудеться відкриття та перша прем'єра кінофільму», Віктор Леонідович відповісти поки що не зміг.

Від себе додам, що я також була приємно здивована інтер'єром кінозалу, який зможе вміщати одразу 90 відвідувачів на м'яких диванах (червоного та чорного кольорів), які наразі встановлюють перед великим екраном. У фойє буде діяти кафе, гардероб та зручні туалети (у тому числі для людей з обмеженими можливостями). Впевнена, що вам також сподобається. З нетерпінням чекаємо на відкриття.




Взято с http://www.rayonka.com/

50
Конфіскація майна може бути  застосована  виключно  за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.     
Ст. 64 Закону України "Про виконавче провадження" регламентує порядок виконання рішення про конфіскацію майна.

1. Майно, що підлягає конфіскації, вилучається.

2. Реалізація конфіскованого майна  здійснюється  в  порядку, встановленому цим Законом.

3. Порядок подальшого розпорядження конфіскованим майном,  не реалізованим у порядку,  визначеному статтею 62 цього  Закону,  та майном,  яке  не  підлягає  реалізації,  встановлюється  Кабінетом Міністрів України.


Постанова КМУ від 11 липня 2002 р. N 985 "Про затвердження Порядку розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби" регламентує, що реалізація  майна,  конфіскованого  за  рішенням  суду і переданого органам державної виконавчої служби,  за винятком  виключеного за законом з обігу, здійснюється шляхом його продажу  у  порядку,  встановленому Законом України "Про виконавче провадження".


51
Политика / Отток капитала из Украины
« : Декабря 16, 2011, 15:32:38 »
Ежегодно Украина дарит мировой закулисье примерно 31% своего бюджета, Россия, с ее нефтью — какие–то жалкие 17%.

"Тем не менее и вы, и мы — молодцы! Это потрясающе большая сумма, в то время как развивающиеся, так и развитые страны с трудом сводят концы с концами", — восхищается директор мирового финансового сообщества.

Детальный отчет по нелегальному оттоку капитала — здесь (в PDF), Россия — на 2 месте, Украина — на 17.

Взято с dirty.ru

52
Стягнення за виконавчими документами не може бути звернено на такі  види  майна  та  предмети,  що  належать боржникові на праві власності або є його часткою у спільній власності,  необхідні  для боржника,  членів  його  сім'ї  та  осіб,  які перебувають на його утриманні.

     1. Носильні речі та  предмети  домашнього  вжитку,  необхідні боржникові та особам, які перебувають на його утриманні:

     1) одяг - з розрахунку на кожну особу:  одне літнє або осіннє пальто,  одне зимове пальто або кожух,  один зимовий  костюм  (для жінок  - два зимових плаття),  один літній костюм (для жінок - два літніх плаття),  головні убори по  одному  на  кожний  сезон.  Для жінок,  крім того,  дві літні хустки, одна тепла хустка (або шаль) та інший одяг, зношений більш як на 50 відсотків;
     2) взуття - по одній парі літнього,  осіннього,  зимового  та інше взуття, зношене більш як на 50 відсотків;
     3) білизна - по дві зміни на кожну особу;
     4) постільні  речі  (матрац,  подушка,  два простирадла,  дві наволочки, ковдра) і два особистих рушники на кожну особу;
     5) необхідний кухонний посуд;
     6) один холодильник на сім'ю;
     7) меблі - по одному ліжку та стільцю на  кожну  особу,  один стіл,  одна  шафа на сім'ю (крім меблевих гарнітурів,  на які може бути звернено стягнення);
     8) усі дитячі речі.

     2. Продукти харчування,  необхідні для особистого  споживання боржнику,  членам  його  сім'ї та особам,  які перебувають на його утриманні, - з розрахунку на три місяці.
     3. Паливо, необхідне боржникові, членам його сім'ї та особам, які  перебувають  на  його  утриманні,  для  приготування  їжі  та обігрівання приміщення протягом шести місяців.
     4. Одна корова,  а у разі відсутності корови -  одна  телиця; якщо  немає ні корови,  ні телиці - одна коза,  вівця чи свиня - в осіб, які займаються сільським господарством.
     5. Корм для худоби,  який не підлягає вилученню в  кількості, необхідній для годівлі худоби до початку її вигону на пасовище або до збору нових кормів.
     6. Насіння,  необхідне  для  чергової   сівби   (осінньої   і весняної),  та незнятий урожай - в осіб,  які займаються сільським господарством  (крім   земельних   ділянок,   на   які   накладено стягнення).
     7. Інструменти,  необхідні  для  особистих професійних занять (швейні, музичні тощо).

53
5 — 10 грудня 2011 року в Україні буде проведено Всеукраїнський тиждень права. Про це повідомив Міністр юстиції Олександр Лавринович.

Міністр юстиції нагадав, що дана правоосвітня акція, яка стала в Україні традиційною, проводиться щорічно, в тиждень, що включає 10 грудня - День прав людини, який у світі відзначається в пам’ять проголошення Генеральною Асамблеєю ООН у 1948 році Загальної декларації прав людини.

У цьогорічному Всеукраїнському тижні права передбачається проведення низки правоосвітніх заходів, майстер-класів провідних юристів, правових конкурсів та турнірів, надання безоплатних юридичних консультацій населенню, зокрема щодо порядку звернення та виконання рішень Європейського суду з прав людини, буде організовано проведення виставки-форуму «Правники – суспільству» та інші акції.

Заходи проводитимуться по всій Україні територіальними управліннями юстиції за підтримки Координаційної ради молодих юристів при Мін’юсті, представників юридичної професії, провідних адвокатів і правників України, юридичних фірм та правничих організацій.

54
Заборгованість населення за житлово-комунальні послуги є однією з найбільш актуальних проблем українського суспільства. Масові неплатежі призводять до того, що житлове господарство країни занепадає.

На примусовому виконанні у відділі державної виконавчої служби Гуляйпільського районного управління юстиції знаходиться чимала кількість виконавчих проваджень про стягнення заборгованостей за житлово-комунальні послуги. В більшості – це заборгованість за таким комунальним підприємствам як КП "Комунсервіс", КП "Благоустрійсервіс", КП "Житлосервіс". Необхідно згадати і про заборгованість населення перед ВАТ "Запоріжжяобленерго" та ВАТ "Запоріжгаз" за спожиту електроенергію та газ.

Державними виконавцями проводяться виконавчі дії, спрямовані на погашення заборгованостей за цими напрямками. Але в м. Гуляйполе є громадяни, які байдуже відносяться до дій державних виконавців: не реагують на виклики, не з’являються до виконавчої служби, не впускають до оселі, знаходячись вдома, вдаються до залякувань та погроз - одним словом не виконують прямий обов"язок боржника - сплатити заборгованість.

Процедура стягнення боргів за комунальні послуги визначена в Законі України «Про виконавче провадження». Нова редакція Закону України «Про виконавче провадження» набула чинності 8 березня 2011 року. Так, державний виконавець після отримання виконавчого документа відкриває виконавче провадження, надсилає боржникові постанову про відкриття провадження і надає строк для самостійного виконання, який за законом не може перевищувати семи днів.
 
Якщо боржник не з’являється на виклик державного виконавця, не виконує вимоги виконавчого документа у самостійному порядку - борг за комунальні послуги буде стягуватися у примусовому порядку. До того ж, боржникам доведеться додатково оплачувати витрати на проведення виконавчих дій та виконавчий збір у розмірі 10% від суми заборгованості.

Згідно зі статтею 89 Закону України «Про виконавче провадження» за невиконання без поважних причин у встановлений державним виконавцем строк рішення, що зобов’язує боржника виконати певні дії до боржника можуть застосовуватись такі заходи:

на боржника – фізичну особу від 10 до 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 170 до 340 грн.);

на посадових осіб – від 20 до 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 340 до 680 грн.);

на боржника – юридичну особу – від 40 до 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 680 до 1020 грн.).

Відділ державної виконавчої служби Гуляйпільського районного управління юстиції звертається до мешканців м. Гуляйполе та Гуляйпільського району з проханням не затягувати сплату заборгованостей за житлово-комунальні послуги, розраховуватися за надані послуги вчасно щоб уникнути примусового стягнення заборгованості.


55
У разі якщо платник аліментів не сплачує аліменти на утримання дитини, відповідно до п.8 ст. 181 Сімейного кодексу України особа, яка має право на отримання аліментів, згідно з порядком призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям може отримувати тимчасову державну допомогу.

Постановою Кабінету Міністрів України № 189 від 22.02.2006 р. "Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме" визначено механізм надання тимчасової державної допомоги  дітям,  батьки яких ухиляються від сплати аліментів,  не мають  можливості   утримувати   дитину   або   місце   проживання (перебування) їх невідоме.

Тимчасова допомога призначається у разі, коли:

1) рішення суду  про  стягнення  аліментів з одного з батьків не виконується  у  зв'язку  з  ухиленням  від  сплати  аліментів  або відсутністю  у  боржника коштів та іншого майна, на які за законом може  бути звернено стягнення;
2)  один з  батьків  перебуває   під   арештом,   слідством,   на примусовому лікуванні,  у місцях позбавлення волі, якого визнано в установленому порядку недієздатним, а також перебуває на строковій військовій  службі;
3)  місце проживання   (перебування)   одного   з   батьків    не встановлено.


Тимчасова  допомога призначається і виплачується за місцем  проживання (перебування) одного з  батьків,  який  утримує  дитину  управлінням  праці  та  соціального захисту населення  районної,  районної  у   м.   Києві   та   Севастополі держадміністрації,  структурним  підрозділом  з  питань  праці  та соціального захисту населення виконавчого органу міської, районної у   місті   ради.

Така допомога призначається у розмірі 30 % прожиткового мінімуму, встановленого законом для дитини відповідного віку.

Потрібно також звернути увагу, що в ситуації коли розмір аліментів, визначений судом у твердій грошовій сумі, менший від мінімального розміру аліментів на дитину, що передбачений ч. 2 ст. 182 Сімейного кодексу України, тимчасова допомога призначається у розмірі різниці між визначеним розміром аліментів і сумою, що становить 30 % прожиткового мінімуму, встановленого законом для дитини відповідного віку.

Для призначення тимчасової допомоги потрібно подати до органу праці та соціального захисту населення за місцем проживання (перебування):

заяву за формою, затвердженою Міністерством праці України;
копію свідоцтва про народження дитини; довідку про реєстрацію місця проживання (перебування) дитини;
довідку про реєстрацію місця проживання (перебування) одержувача.


Залежно від підстав, на яких призначається тимчасова державна допомога, додатково подаються такі документи:

рішення суду (виконавчий лист) про стягнення з одного з батьків аліментів на дитину;
довідка державної виконавчої служби, що підтверджує факт несплати аліментів одним з батьків протягом шести місяців, що передують місяцю звернення;
повідомлення органу внутрішніх справ про те, що місце проживання (перебування) батька дитини не встановлено;
довідка про розмір аліментів


Рішення   про   призначення   або  відмову  в  призначенні тимчасової  допомоги  приймається  органом  праці  та  соціального захисту   населення   протягом   десяти   календарних  днів  після надходження усіх необхідних документів.

Тимчасова допомога   призначається   кожні   шість    місяців починаючи  з місяця,  в якому подані усі необхідні документи.

Виплата тимчасової допомоги припиняється у разі:

1) встановлення місця  проживання  (перебування)  особи,  яка зобов'язана сплачувати аліменти за рішенням суду;
2) виявлення  обставин,  що  свідчать про можливість одного з батьків утримувати свою дитину;
3) досягнення дитиною 18-річного віку;
4) виконання в повному обсязі зобов'язань  одного  з  батьків щодо  сплати  аліментів у разі виїзду на постійне місце проживання за кордон;
5) влаштування дитини до відповідної  установи  (закладу)  на повне державне утримання;
6) скасування або визнання усиновлення недійсним;
7) усиновлення дитини (чоловіком матері або дружиною батька);
8) відмови від стягнення аліментів;
9) добровільного виконання рішення суду особою,  зобов'язаною сплачувати аліменти;
10) скасування в установленому законодавством порядку рішення суду щодо стягнення аліментів;
11) смерті дитини, якій була призначена тимчасова допомога;
12) смерті   одного   з   батьків,  зобов'язаного  сплачувати аліменти, або  визнання  його  в  установленому  порядку  безвісти відсутнім чи оголошення померлим;
13) позбавлення  в  установленому  порядку  одного з батьків, який утримує дитину, батьківських прав;
14) відібрання дитини від  одного  з  батьків,  який  утримує дитину, без позбавлення батьківських прав;
15) встановлення над дитиною опіки чи піклування.


Про виникнення  зазначених  обставин одержувач допомоги зобов'язаний  повідомити  у  десятиденний  строк  орган  праці  та соціального захисту населення.

56
Звернення стягнення на кошти боржника - юридичної особи

1. Готівка в національній та іноземній валюті, що перебуває в касах  або  інших  сховищах  боржника - юридичної особи,  підлягає невідкладному  вилученню   після   її   виявлення   та   складання відповідного  акта  державним  виконавцем.  Копія  акта вручається представнику боржника - юридичної особи.

2. Вилучена  готівка  зараховується  на  відповідний  рахунок органу  державної виконавчої служби не пізніше наступного робочого дня з моменту вилучення.

3. Державний виконавець звертає стягнення на кошти боржника - юридичної  особи,  що  перебувають  у  банках або інших фінансових установах,  у порядку,  встановленому цим Законом.  Інформацію про наявні  у боржника рахунки і вклади державний виконавець отримує в податкових органах,  інших органах державної влади, підприємствах, установах та організаціях,  які зобов'язані надати йому інформацію у триденний строк, а також за повідомленнями стягувача.

4. Державний виконавець  може  звернути  стягнення  на  кошти боржника  -  юридичної особи,  що знаходяться на його рахунках,  а також на рахунках,  відкритих боржником - юридичною  особою  через свої філії, представництва та інші відокремлені підрозділи.

5. Не  підлягають  стягненню  в  порядку,  встановленому  цим Законом,   кошти,   що   перебувають   на   спеціальному   рахунку експлуатуючої організації (оператора) відповідно до Закону України "Про впорядкування питань,  пов'язаних  із  забезпеченням  ядерної безпеки".

6. У  разі  якщо після накладення державним виконавцем арешту на кошти боржника - юридичної особи у банках чи  інших  фінансових установах  боржник  умисно  не  виконує судове рішення і відкриває нові рахунки у банках чи  інших  фінансових  установах,  державний виконавець  надсилає  відповідним правоохоронним органам матеріали для притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності.

7. Звернення стягнення на кошти та інше майно фізичних осіб - підприємців здійснюється також за правилами цієї глави.

Звернення стягнення на інше майно боржника - юридичної особи

1. У разі відсутності у боржника - юридичної особи  коштів  у обсязі,   достатньому   для   покриття  заборгованості,  стягнення звертається  на  інше  майно,  належне   такому   боржникові   або закріплене  за  ним,  у  тому числі на майно,  що обліковується на окремому балансі філії,  представництва та  іншого  відокремленого підрозділу  боржника  - юридичної особи (крім майна,  вилученого з обороту або  обмежуваного  в  обороті)  незалежно  від  того,  хто фактично використовує це майно.

2. У  разі  якщо на зазначене майно накладається арешт,  воно реалізується в такій черговості:

1) у   першу   чергу   -   майно,   що    безпосередньо    не використовується    у    виробництві   (цінні   папери,   легковий автотранспорт,  предмети дизайну  офісів  та  інше  майно,  готова продукція (товари);

2) у  другу  чергу  -  об'єкти  нерухомого  майна,  верстати, обладнання,  інші основні засоби,  а також сировина  і  матеріали, призначені для використання у виробництві.


3. У  разі  накладення  арешту  на  майно  другої  черги,  що належить боржникові - юридичній особі, частка держави у статутному фонді якої становить не менш як 25 відсотків, чи накладення арешту на майно підприємств-боржників,  що мають стратегічне значення для економіки  і безпеки держави,  державний виконавець протягом трьох робочих днів повідомляє центральному органу виконавчої  влади,  до сфери управління якого належить майно,  або Фонду державного майна України про накладення арешту на майно такого  боржника  та  подає відомості  про склад і вартість майна,  на яке накладено арешт,  а також про розмір вимог стягувача.

57
З 6 серпня 2011 року набрали чинності норми Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України».

Відповідно до них фізичні особи-суб’єкти підприємницької діяльності, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Враховуючи, що страховий стаж особам для призначення пенсії обчислюється в місяцях, вищезазначені платники починаючи з серпня 2011 року не мають обов’язку щодо сплати єдиного внеску в розмірі не менше мінімального страхового внеску. Тобто, пенсіонери та інваліди, які здійснюють підприємницьку діяльність на спрощеній системі оподаткування, не зобов’язані плати соцвнесок до Пенсійного фонду.

Крім того, всім підприємцям-«спрощенцям» незалежно від того, є вони пенсіонерами чи інвалідами варто знати і те, що з серпня 2011 року фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування фізичними особами-суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються. Маються на увазі штрафні санкції за несплату соціальних внесків до ПФУ за третій та четвертий квартал 2010 року.

Суми зазначених фінансових санкцій, нараховані органами Пенсійного фонду України, але не сплачені фізичними особами-суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню.

Варто наголосити, що ця норма стосується лише санкцій по внесках на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування і не стосується санкцій за несплату єдиного внеску, який в Україні запроваджено з 1 січня 2011 року.

Таким чином, від фінансових санкцій (штрафу, пені) за несплату внесків до ПФУ в період третього та четвертого кварталу 2010 року «спрощенців» звільнено, але це не означає, що суми основних соціальних платежів сплачувати не потрібно.

За більш детальною інформацією звертайтеся до УПФУ в Гуляйпільському районі.

58
Організація та проведення виконавчих дій щодо забезпечення примусового виконання рішень супроводжується певними грошовими витратами. Витрати виконавчого провадження здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України та коштів виконавчого провадження, які використовуються у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Кошти виконавчого провадження складаються з:
- коштів виконавчого збору, стягнутого з боржника;
- авансового внеску стягувача на організацію та проведення виконавчих дій;
- стягнутих з боржника витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій;
- інших надходжень, що не суперечать законодавству.


До витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, належать кошти, за рахунок яких здійснено оплату:
- перевезення, зберігання і реалізації майна боржника;
- послуг експертів, суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання та інших осіб, залучених у встановленому законом порядку до провадження виконавчих дій;
- поштового переказу стягувачу стягнених аліментних сум;
- проведення розшуку боржника, його майна або розшуку дитини;
- розміщення оголошення в засобах масової інформації;
- виготовлення та пересилання документів виконавчого провадження, ведення Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень;
- інших витрат, необхідних для забезпечення належної організації виконання рішень органами державної виконавчої служби.


 Державний виконавець виносить постанову про стягнення з боржника витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, яка затверджується начальником відповідного відділу державної виконавчої служби. Зазначена постанова надсилається сторонам не пізніше наступного робочого дня після її винесення і може бути оскаржена ними до суду у десятиденний строк.

59
Оскарження рішень, дій або бездіяльності посадових осіб державної виконавчої служби

1. Рішення,  дії  або  бездіяльність  державного виконавця та інших посадових  осіб  державної  виконавчої  служби  можуть  бути оскаржені  стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім  боржника)  до  начальника  відділу,   якому   безпосередньо підпорядкований    державний    виконавець,   або   до   керівника відповідного органу державної виконавчої служби вищого рівня чи до суду.

2. Боржник   має   право   оскаржувати   рішення,   дії   або бездіяльність  державного  виконавця  та  інших   посадових   осіб державної виконавчої служби виключно в судовому порядку.

3. Скарга   на  рішення,  дії  або  бездіяльність  державного виконавця  подається  начальнику  відділу,   якому   безпосередньо підпорядкований    державний    виконавець.    Рішення,   дії   чи бездіяльність  начальника  відділу  можуть   бути   оскаржені   до вищестоящого   органу  державної  виконавчої  служби.  Департамент державної виконавчої служби Міністерства юстиції України розглядає виключно  скарги  на  рішення,  дії  чи  бездіяльність начальників управлінь державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства   юстиції   України  в  Автономній  Республіці  Крим, головних  управлінь  юстиції   в   областях,   містах   Києві   та Севастополі.

4. Рішення,  дії  чи  бездіяльність  державного виконавця або іншої посадової особи державної виконавчої служби  щодо  виконання судового  рішення  можуть  бути оскаржені сторонами до суду,  який видав  виконавчий  документ,  а  іншими   учасниками   виконавчого провадження  та особами,  які залучаються до проведення виконавчих дій,  -  до  відповідного  адміністративного   суду   в   порядку, передбаченому законом.

5. Рішення,  дії  чи  бездіяльність  державного виконавця або іншої посадової особи державної виконавчої служби  щодо  виконання рішень  інших  органів  (посадових  осіб) можуть бути оскаржені до відповідного  адміністративного  суду  в  порядку,   передбаченому законом.

6. Рішення,  дії  чи  бездіяльність  державного виконавця або іншої посадової особи  державної  виконавчої  служби  можуть  бути оскаржені до керівництва органів державної виконавчої служби, якщо їх оскарження передбачено цим Законом.

7. Скарга у виконавчому  провадженні  подається  у  письмовій формі та має містити:

    1) найменування органу державної виконавчої служби,  до якого вона подається;

     2) повне найменування (ім'я) стягувача та боржника,  їх місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб),  а також  найменування  (ім'я)  представника сторони    виконавчого    провадження,   якщо   скарга   подається представником;

     3) реквізити   виконавчого    документа    (вид    документа, найменування   органу,   що  його  видав,  день  видачі  та  номер документа, його резолютивна частина);

     4) зміст оскаржуваних рішень,  дій чи бездіяльності та  норму закону, яку порушено;

     5) викладення   обставин,  якими  скаржник  обґрунтовує  свої вимоги;

     6) підпис скаржника або його представника із зазначенням  дня подання скарги.

8. Скарга,   подана   у  виконавчому  провадженні  начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, розглядається  у  десятиденний  строк  з  дня  її надходження.  За результатами розгляду скарги начальник відділу виносить  постанову про її задоволення чи відмову,  яка в десятиденний строк може бути оскаржена до вищестоящого органу державної виконавчої  служби  або до суду. Скарга, подана без додержання вимог, викладених у частині шостій цієї статті,  розглядається начальником відділу в  порядку, встановленому Законом    України    "Про    звернення    громадян".

60
1. Звернення   стягнення   на   заставлене  майно  в  порядку примусового виконання допускається за виконавчими документами  для задоволення вимог стягувача-заставодержателя.

2. У  разі  якщо   коштів,   що   надійшли   від   реалізації заставленого    майна,    недостатньо    для   задоволення   вимог стягувача-заставодержателя за виконавчим документом,  на  підставі якого  звернуто  стягнення  на  заставлене  майно,  такий документ повертається стягувачу-заставодержателю в  порядку,  встановленому пунктом 8 частини першої статті 47 цього Закону.

3. Для   задоволення   вимог    стягувачів, які не є заставодержателями,  стягнення  на  заставлене майно боржника може бути звернуто у разі:

    виникнення права застави після винесення  судом  рішення  про
стягнення з боржника коштів;

     якщо вартість     предмета     застави    перевищує    розмір
заборгованості боржника заставодержателю.


4. Про  звернення   стягнення   на   заставлене   майно   для задоволення   вимог   стягувачів,  які  не  є  заставодержателями, державний  виконавець  повідомляє  заставодержателю   не   пізніше наступного  дня  після  накладення  арешту  на майно або якщо йому стало відомо, що арештоване майно боржника перебуває в заставі, та роз'яснює  заставодержателю  право  на звернення до суду з позовом про зняття арешту із заставленого майна.

5. Реалізація  заставленого  майна  здійснюється  в  порядку, встановленому цим Законом.

6. За рахунок коштів, що надійшли від реалізації заставленого майна,  здійснюються  утримання,  передбачені  статтею  43   цього Закону,  після  чого  кошти використовуються для задоволення вимог заставодержателя.  У разі якщо заставодержатель не є стягувачем  у виконавчому  провадженні,  йому виплачуються кошти після належного підтвердження права на заставлене  майно.  У  разі  задоволення  в повному    обсязі    вимог    заставодержателя    залишок   коштів використовується для задоволення вимог інших стягувачів у порядку, встановленому цим Законом.

7. Спори,  що  виникають під час виконавчого провадження щодо звернення стягнення на заставлене майно, вирішуються судом.

8. Примусове   звернення   стягнення   на   предмет   іпотеки здійснюється  державним  виконавцем  з урахуванням положень Закону України "Про іпотеку"

Страницы: 1 2 3 [4] 5 6 7