Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Темы - backyard

Страницы: 1 ... 4 5 [6] 7
76
Виконавчі дії можуть провадитися за присутності понятих.

Присутність   понятих   обов'язкова   під   час   вчинення виконавчих дій,  пов'язаних з примусовим входженням до  нежитлових приміщень  і  сховищ,  де  зберігається  майно боржника,  на  яке звернено стягнення,  або майно стягувача,  яке має бути  повернене йому  в  натурі;  до  житлових будинків і квартир для забезпечення примусового виселення з  них  та  вселення  в  них;  до  будинків, квартир та інших приміщень,  в яких перебуває дитина, яка має бути передана  іншим  особам  відповідно  до  рішення  суду;  під   час проведення огляду, арешту, вилучення і передачі майна.

Як  поняті можуть бути запрошені будь-які дієздатні особи, які не мають особистої заінтересованості у провадженні  виконавчих дій  і  не  пов'язані  між  собою  або  з  учасниками  виконавчого провадження родинними зв'язками,  підлеглістю чи підконтрольністю.
Кількість  понятих  під  час  вчинення виконавчих дій не може бути менше двох.

Понятий має право знати,  для участі  у  провадженні  яких виконавчих  дій  його  запрошено,  на  підставі  якого виконавчого документа вони провадяться,  а також робити зауваження  з  приводу провадження   виконавчих   дій.   Зауваження  понятого  підлягають занесенню до акта відповідної виконавчої дії. Понятий зобов'язаний засвідчити  факт,  зміст  і  результати  виконавчих  дій,  під час провадження яких він був присутній.  Перед початком виконавчих дій
державний виконавець роз'яснює понятим їхні права і обов'язки, про що зазначається в акті.

Поняті мають право на  компенсацію  витрат,  пов'язаних  з виконанням  обов'язків  понятих.  Зазначені  витрати  належать  до витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій.

77
Державна виконавча служба входить до системи органів Міністерства юстиції України і здійснює виконання рішень судів, третейських судів та інших органів, а також посадових осіб (далі -рішень) відповідно до законів України.

Завданням державної виконавчої служби є своєчасне, повне і неупереджене примусове виконання рішень, передбачених законом.

 Правову основу діяльності державної виконавчої служби становлять Конституція України, Закон України "Про виконавче провадження", інші закони та нормативно-правові акти, що прийняті на їх виконання.

Органами державної виконавчої служби є:

Департамент державної виконавчої служби Міністерства юстиції України, до складу якого входить відділ примусового виконання рішень;

управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, до складу яких входять відділи примусового виконання рішень;

 районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні відділи державної виконавчої служби відповідних  управлінь юстиції.

 Виконання рішень, перелік яких встановлено законом, покладається на державних виконавців.

 Районні, районні в містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні відділи державної виконавчої служби відповідних управлінь юстиції є юридичними особами, мають відповідні рахунки в органах Державного казначейства України для обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам у національній валюті, а також відповідні рахунки для обліку аналогічних операцій в іноземній валюті в банках, гербову печатку.

 Міністерство юстиції України, Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі мають відповідні рахунки в органах Державного казначейства України для обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам у національній валюті, а також відповідні рахунки для обліку аналогічних операцій в іноземній валюті в банках.

Департамент державної виконавчої служби Міністерства юстиції України, управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головного управління юстиції в області, містах Києві та Севастополі мають печатки, у тому числі гербові.

78
Обов’язок сплачувати аліменти виникає у матері, батька, інших членів сім’ї та родичів з обов’язку утримувати дитину, у повнолітніх дочки, сина інших повнолітніх членів сім’ї та родичів з обов’язків утримувати батьків та інших родичів.

Державний виконавець у разі надходження виконавчого документа повинен підрахувати розмір заборгованості по аліментах і повідомити про нього стягувача і боржника.

Розмір заборгованості з аліментів визначається державним виконавцем за місцем виконання рішення виходячи з фактичного заробітку (доходів), одержаного боржником за час, протягом якого стягнення не провадилося, або одержуваного ним на момент визначення заборгованості в твердій грошовій сумі або у відсотковому відношенні. Якщо платник аліментів не працював на час виникнення заборгованості, але працює на час визначення її розміру, заборгованість визначається із заробітку (доходу), який він одержує. Якщо платник аліментів не працював на час виникнення заборгованості і не працює на час визначення її розміру, вона обчислюється виходячи із середньої заробітної плати для даної місцевості. Розмір заборгованості за аліментами обчислюється державним виконавцем, а у разі спору – судом.

Якщо платник аліментів має нерегулярний, мінливий дохід, частину доходу одержує в натурі, а також за наявності інших обставин, що мають істотне значення, суд за заявою платника або одержувача може визначити розмір аліментів у твердій грошовій сумі. Розмір аліментів, визначений судом у твердій грошовій сумі, підлягає індексації відповідно до закону. Розмір аліментів, визначений за рішенням суду або домовленістю між батьками, може бути згодом зменшено або збільшено за рішенням суду за позовом платника або одержувача аліментів у разі зміни матеріального або сімейного стану, погіршення або поліпшення здоров’я когось із них.

Аліменти з осіб, що одержують заробітну плату як у гривнях, так і у валюті на підприємствах, в установах, організаціях, розташованих на території України, утримуються бухгалтеріями ( розрахунковими відділами) за місцем роботи у розмірах, встановлених рішеннями судів, як із гривень, так і з валюти.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік видів доходів, які враховуються при визначенні розміру аліментів на одного з подружжя, дітей, батьків, інших осіб» від 26 лютого 1993 р. визначається порядок утримання аліментів з працівників, який провадиться з усіх видів заробітку і додаткової винагороди як за основною роботою, так і за роботою за сумісництвом, в тому числі з:

основної заробітної плати за посадовим окладом, тарифною ставкою, відрядними розцінками тощо;

усіх видів доплат і надбавок до заробітної плати;

грошових і натуральних премій;

оплати за надурочну роботу, за роботу в святкові, неробочі та вихідні дні;

заробітної плати, що зберігається під час відпустки, а також з одержуваної при звільненні компенсації за невикористану протягом кількох років відпустку;

заробітної плати, що зберігається під час виконання державних і громадських обов’язків, та в інших випадках збереження середньої заробітної плати;

в інших, передбачених законодавством випадках.

З членів колективних сільськогосподарських підприємств утримання аліментів має провадитися з сум, одержуваних за роботу в цих господарствах (включаючи вартість натуральних видач).

З письменників, композиторів, художників та інших творчих працівників утримання аліментів провадиться з сум авторського гонорару і винагороди, одержуваної за публічне виконання творів, а з тих, що одержують заробітну плату, – із заробітної плати.

З членів кооперативів, спільних підприємств утримання аліментів провадиться з усіх видів заробітку, одержуваного за роботу в кооперативі чи спільному підприємстві ( в тому числі із заробітку у валюті).

З фермерів та осіб, які працюють у сільському господарстві за сімейним підрядом, утримання аліментів провадиться після реалізації продукції з власного господарства в кінці року.

З військовослужбовців Збройних Сил України та інших військ, осіб рядового і начальницького складу органу і підрозділів внутрішніх справ утримання аліментів провадиться з усіх видів грошового забезпечення, що надається щомісячно ( оклад за штатною посадою, оклад за військове або спеціальне звання, відсоткова надбавка за вислугу років, вчене звання і науковий ступінь, кваліфікацію та умова служби).

Після закінчення передбаченого законом строку для стягнення аліментів власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, який провадив стягнення, повертає виконавчий документ до відділу державної виконавчої служби з відміткою щодо повного перерахування стягувану утриманих сум аліментів. У разі коли утримані суми аліментів стягувачу не перераховуванні, державний виконавець письмово повідомляє стягувача про розмір заборгованості та роз’яснює йому права, встановлені законом.

Особи, які працюють в установах України за кордоном, виплачують аліменти на користь осіб, які проживають в Україні, з подвійного заробітку з установленими надбавками, одержуваного в Україні у національній валюті.

З осіб, зобов’язаних сплачувати аліменти, у разі виїзду їх для постійного проживання у країни, з якими Україна не має договорів про надання правової допомоги, стягнення аліментів провадиться на час виїзду за рішенням суду за весь період до досягнення дитиною повноліття.

У разі відмови особи від добровільної сплати аліментів виконавчий документ надсилається для примусового виконання до спеціального відомства держави, з якою укладено договір про надання правової допомоги.

З осіб, які працюють за контрактами в іноземних компаніях і одержують заробітну плату тільки за кордоном, аліменти утримуються із 100 відсотків заробітної плати, яку платник аліментів одержував до укладення контракту, або виходячи із його заробітної плати за останній місяць роботи на момент від’їзду, або з п’ятикратного розміру неоподаткованого мінімуму доходів громадян на час проведення розрахунків.

За наявності спору питання про розмір заборгованості з аліментів вирішується за заявою зацікавленої особи судом у порядку, встановленому законом. Державний виконавець зобов’язаний здійснювати систематичний контроль за правильним і своєчасним відрахуванням утриманих сум аліментів стягувачам.

Якщо вжитими заходами місце проживання та місце роботи боржника не будуть встановлені, то державний виконавець зобов’язаний порушити перед судом питання про розшук боржника через органи внутрішніх справ. Повернення виконавчого документа стягувачеві в зв’язку з не встановленням місця роботи чи проживання боржника не допускається.

Якщо місце проживання батьків невідоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину, дитині призначається тимчасова державна допомога. Порядок призначення цієї тимчасової державної допомоги визначається Кабінетом Міністрів України.

Статтею 74 Закону України «Про виконавче провадження» також встановлені умови звернення стягнення на майно боржника. Так, у разі неможливості стягнення аліментів із заробітної плати чи інших доходів боржника протягом шести місяців підряд і якщо він не працює і не одержує дохід, то стягнення звертається на майно боржника.

Особи, що виявили бажання сплачувати аліменти добровільно, можуть звернутися до адміністрації за місцем роботи, за місцем отримання пенсії, стипендії тощо з письмовою заявою про утримання з їх заробітку аліментів та передачі їх стягувачеві. Адміністрація підприємства, установи, організації тощо зобов’язана проводити за такою заявою утримання аліментів у тому самому порядку, як і за виконавчим листом.

Заяви про утримання аліментів, а також про зміну їх розміру або припинення утримання аліментів, що надійшли від осіб, які виявили бажання сплачувати їх добровільно, зберігаються адміністрацією в порядку, установленому для зберігання виконавчих документів, і за втрату такої заяви винна посадова особа несе відповідальність. За невиконання вищезазначених обов’язків на винних посадових осіб може бути накладено штраф згідно із законом. Адміністрація підприємства, установи, організації тощо, на підставі письмової заяви платника аліментів або виконавчого листа зобов’язана щомісяця утримувати аліменти із заробітної плати, пенсії, стипендії та інших сум і перераховувати їх не пізніше ніж у 3 – денний термін з дня виплати заробітної плати, пенсії, стипендії, інших сум особі, зазначеній в заяві чи виконавчому листі.

Батьки мають право укласти договір про сплату аліментів на дитину, у якому визначити розмір та строки виплати. Умови договору не можуть порушувати права дитини. Договір укладається у письмовій формі і нотаріально посвідчується. У разі невиконання одним із батьків свого обов’язку за договором аліменти з нього можуть стягуватися на підставі виконавчого напису нотаріуса.

Стягнення аліментів провадиться із суми заробітку платника аліментів після утримання з нього обов’язкових податків. Перерахування їх стягувачем проводиться за рахунок боржника.

Аліменти за минулий час можуть бути присуджені, якщо позивач подасть суду докази того, що він вживав заходів щодо одержання аліментів з відповідача, але не міг їх одержати у зв’язку з ухиленням останнього від їх сплати. У цьому разі суд може присудити аліменти за минулий час, але не більш як за три роки.

Стягнення аліментів за виконавчими листами за минулий час провадиться в межах трирічного терміну, що передував пред’явленню виконавчого листа до виконання. Якщо за виконавчим документом, пред’явленим до виконання, утримання аліментів не провадилося у зв’язку з розшуком боржника, то стягнення аліментів має провадитись за весь період незалежно від установленого трирічного терміну та досягнення повноліття особою, на утримання якої присуджені аліменти.

Якщо повнолітні дочка, син продовжують навчання і у зв’язку з цим потребують матеріальної допомоги, батьки зобов’язані утримувати їх до досягнення двадцяти трьох років за умови, що вони можуть надавати матеріальну допомогу.

Якщо за рішенням суду з відповідача слід стягувати аліменти на утримання трьох і більше дітей, а також заборгованість з аліментів за минулий час, то державний виконавець дає вказівку про стягнення 50% із заробітку боржника для забезпечення поточних платежів. Заборгованість за минулий час у таких випадках може бути погашена шляхом звернення стягнення на майно боржника.

У випадку, якщо стягуються аліменти на двох і більше дітей, суд визначає єдину частку від заробітку ( доходу) матері, батька на їх утримання, яка буде стягуватися до досягнення найстаршою дитиною повноліття. Якщо після досягнення повноліття найстаршою дитиною ніхто з батьків не звернувся до суду з позовом про визначення розміру аліментів на інших дітей, аліменти стягуються за вирахуванням тієї рівної частки, що припадала на дитину, яка досягла повноліття.

Влаштування дитини до закладу охорони здоров’я, навчального або іншого закладу не припиняє стягнення аліментів на користь того з батьків, з ким до цього проживала дитина, якщо вони витрачаються за цільовим призначенням. Якщо батьки не беруть участі в утриманні дитини, влаштованої до державного або комунального закладу охорони здоров’я, навчального або іншого закладу, аліменти на дитину можуть бути стягнуті з них на загальних підставах. За рішенням суду аліменти можуть перераховуватися на особистий рахунок дитини у відділенні Державного ощадного банку України.

Звільнення від сплати аліментів та питання про розмір заборгованості з них вирішується за заявою зацікавленої особи судом у порядку, встановленому чинним законодавством.

Платник аліментів повинен негайно повідомити державному виконавцю про зміну місця роботи чи проживання, а також про інші доходи. У разі неповідомлення з неповажної причини зазначених відомостей на винних у цьому посадових осіб і громадян, у тому числі й на платника аліментів, може бути накладено штраф.

При виникненні заборгованості з вини особи, яка зобов’язана сплачувати аліменти за рішенням суду, одержувач аліментів має право на стягнення неустойки ( пені) у розмірі одного відсотка від суми несплачених аліментів за кожен день прострочення. Розмір неустойки може бути зменшений судом з урахуванням матеріального та сімейного стану платника аліментів. Неустойка не сплачується, якщо платник аліментів є неповнолітнім.

При виконанні виконавчого провадження по стягненню аліментів з інших членів сім’ї та родичів застосовуються вимоги тих же законодавчих актів, що і при загальному стягненні аліментів, але з особливостями, визначеними у Сімейному кодексу України.

79
09.03.2011 року вступив у законну силу Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)».
Одне з нововведень викладених в Законі стосується п. 18 ст. 11 яка на законодавчому рівні, закріплює право державного виконавця у разі ухилення боржника від виконання зобов'язань, покладених на нього рішенням, звертатися до суду за встановленням тимчасового обмеження у праві виїзду боржника - фізичної особи або керівника боржника - юридичної особи за межі України – до виконання зобов'язань за рішенням.
Вказана норма Закону нормативно закріпила право державного виконавця, яке фатично випливає з юридичних правовідносин між державним виконавцем та боржником, однак, яке не знайшло свого закріплення у Законі України «Про виконавче провадження», редакція якого втратила чинність, що створювало колізії між правовими нормами різних законодавчих актів. Зокрема ст. 6 Закону України «Про порядок виїзду з України та в`їзд в Україну громадян України» встановлено, що громадянинові України може бути тимчасово відмовлено у видачі паспорта або громадянинові України, який має паспорт, може бути тимчасово відмовлено у виїзді за кордон, зокрема, у випадках, якщо діють неврегульовані аліменти, договірні чи інші невиконані зобов’язання – до виконання зобов’язань або розв’язання спору за погодженням сторін у передбачених законом випадках, або забезпечення зобов’язань заставою, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, або він ухиляється від виконання зобов’язань, покладених на нього судовим рішенням, рішенням іншого органу (посадової особи) - до виконання зобов’язань.
Одночасно з внесенням змін до Закону України «Про виконавче провадження» Законом внесено зміни і до Цивільно-процесуального кодексу України, зокрема Кодекс доповнено статею 377-1, згідно якої, питання про тимчасове обмеження боржника - фізичної особи або керівника боржника - юридичної особи у праві виїзду за межі України при виконанні судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) вирішується судом за місцезнаходженням органу державної виконавчої служби за поданням державного виконавця, погодженим з начальником відділу державної виконавчої служби. Суд негайно розглядає подання, зазначене в частині першій цієї статті, без виклику чи повідомлення сторін та інших заінтересованих осіб за участю державного виконавця. Таким чином законодавець чітко встановив форму звернення до суду з питанням про тимчасове обмеження у праві виїзду за кордон та підсудність таких справ, знявши усі питання, які виникали під час звернення державним виконавців до суду з даним питанням на час дії старої редакції Закону.
Слід зазначити що право державного виконавця на звернення з поданням до суду про тимчасове обмеження у праві виїзду за кордон виникає лише у разі ухилення боржника від виконання, покладених на нього рішенням суду, зобов’язань, тобто наявність лише самого зобов’язання не наділяє державного виконавця правом на звернення до суду з поданням про тимчасове обмеження боржника у праві виїзду за кордон. Окрім того факт ухилення має підтверджуватись сукупністю доказів, які державний виконавець зазначає у поданні.

80
Наприкінці минулого року Верховна Рада України ухвалила Закон «Про внесення змін до Закону України «Про виконавче провадження» й деякі інші законодавчі акти України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)». Тепер Закон України «Про виконавче провадження» викладений у новій редакції і вступив у силу 9 березня поточного року. Прикметно, що раніше боржник мав можливість ухилятися від виконання судових рішень. Кожну процесуальну дію держвиконавець мав погоджувати з боржником. Приховувати своє майно боржнику стало набагато складніше.
- Сьогодні новою редакцією Закону заборонено звертати стягнення на єдине житло боржника та земельну ділянку, на якій воно розташоване, якщо сума боргу не перевищує 10 мінімальних розмірів зарплати. Тобто, якщо громадянин з 9 березня поточного року винен більше 9410 гривень і самостійно сплатити борг не може і в нього відсутні кошти на рахунках та інше майно (окрім майна, на яке не може бути накладено стягнення) – його житло можуть описати та реалізувати в порядку, визначеним Законом. А відтак, на залишок коштів після реалізації житла (якщо після сплати боргу залишились кошти) боржник зможе купити собі житло меншої площі чи орендувати інше.
Держвиконавець має право стягувати борг за рахунок майна боржника, але боржник має право запропонувати ті види майна, на які необхідно звернути стягенення в першу чергу. Водночас, виконавець звертає стягнення на майно боржника в розмірі, необхідному для виконання виконавчого документа, з урахуванням виконавчого збору та витрат на виконавче провадження. Держвиконавець має право за заявою стягувача накласти арешт на все рухоме і нерухоме майно боржника для забезпечення виконання рішення. У разі наявності відкритих банківських рахунків у боржника – на них також накладається арешт.
Особа, яку виселяють за рішенням суду з житла, зобов’язана звільнити його від свого майна у 15 денний строк, після закінчення якого державний виконавець здійснює примусове виселення боржника у присутності понятих за сприянням органів внутрішніх справ.
- А чи можна приховувати майно?
- Для виявлення майна боржника державний виконавець має доступ до необхідних баз: БТІ, ВДАІ, земельного кадастру, ДТН, ДПІ, до яких направляє необхідні запити.
- Як реалізують майно боржника?
- Товари побутового вжитку вартістю до 2550 грн та інше рухоме майно (якщо стягувач не заперечує) реалізується на комісійних умовах. Нерухоме майно, транспортні засоби, повітряні, річкові та морські судна – виключно на прилюдних торгах (аукціонах).
- Як цим Законом «притиснули» платників аліментів?
У разі наявності заборгованості по аліментам понад три місяці, виконавець має право звернути стягнення на майно боржника. Якщо ж заборгованість по аліментам перевищує півроку, державний виконавець звертається до правоохоронних органів з поданням про притягнення до кримінальної відповідальності – громадські роботи від 80 до 120 годин, виправні роботи до одного року або обмеження волі до двох років.
- Які ще права мають держвиконавці?
- Державний виконавець має право звернутися до суду для тимчасового обмеження у праві виїзду боржника за межі України до виконання ним свої зобов’язань. Це стосується в першу чергу закордонних відряджень, турпоїздок і виїзду на постійне місце проживання. Виконавець має право звертати стягнення на заробітну плату та інші доходи боржника, якщо сума заборгованості не перевищує трьох мінімальних зарплат. За невиконання без поважних причин законних вимог держвиконавця штраф може складати для фізичних осіб від 170 до 340 грн, а для посадових осіб – від 340 до 680 грн, для юридичних осіб – від 680 до 1020 грн. При повторному невиконанні – штраф у подвійному розмірі і притягнення до кримінальної відповідальності.
За опір державному виконавцю під час виконання службових обов’язків на винних осіб накладається штраф від 1700 до 3400 грн.

81
09.03.2011 року набула чинності нова редакція Закону України "Про виконавче провадження".

Статтею 12 вказаного Закону регламентуються основні права і обов'язки сторін та інших учасників виконавчого провадження, зокрема:

1. Сторони  виконавчого   провадження   мають   право ознайомлюватися з матеріалами виконавчого провадження, робити з них виписки, знімати копії, заявляти  відводи  у  випадках, передбачених  цим  Законом,  оскаржувати  рішення,  дії  або бездіяльність  державного  виконавця  з  питань  виконавчого провадження  у  порядку, встановленому цим Законом, подавати додаткові матеріали, заявляти  клопотання,  брати  участь  у провадженні виконавчих дій, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої доводи та міркування з усіх питань, що виникають у ході виконавчого провадження, у тому числі під час проведення експертизи, заперечувати проти клопотань, доводів та міркувань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими законом.

2. Стягувач має право подати заяву про видачу дубліката виконавчого документа, про поновлення строку його пред'явлення до виконання, про відмову від стягнення і повернення виконавчого документа.

3. Сторони мають право укласти мирову угоду про закінчення виконавчого провадження,  яка  визнається  судом,  оспорювати належність майна і результати його оцінки, подавати письмові заперечення проти розрахунку державного виконавця щодо розподілу коштів між стягувачами.

4. Інші учасники виконавчого провадження мають право подавати додаткові матеріали, заявляти  клопотання,  брати участь у провадженні виконавчих дій, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої доводи та міркування з усіх питань, що виникають у ході виконавчого провадження, у тому числі під час проведення експертизи, заперечувати проти клопотань, доводів та міркувань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими цим Законом для цих осіб.

5. Сторони зобов'язані протягом трьох робочих днів письмово повідомити державного виконавця про повне чи часткове самостійне виконання рішення боржником, а  також  письмово  повідомляти державного  виконавця про виникнення обставин, що зумовлюють
обов'язкове зупинення виконавчого провадження, про встановлення відстрочки або розстрочки виконання, зміну способу і порядку виконання рішення, зміну місця проживання чи перебування (у тому числі про зміну їх реєстрації) або місцезнаходження, а боржник - фізична особа - про зміну місця роботи.

6. Боржник зобов'язаний:

утримуватися від вчинення  дій,  які  унеможливлюють  чи ускладнюють виконання рішення;
надавати у  строк,  установлений  державним  виконавцем, достовірні відомості про свої доходи та майно, у тому числі про майно, яким він володіє спільно з іншими особами, про рахунки у банках чи інших фінансових установах;
своєчасно з'являтися за викликом державного виконавця;
письмово повідомляти державному виконавцю про майно,  що перебуває в заставі або в інших осіб, а також про кошти та майно, належні боржникові від інших осіб.

7. Особи, які беруть участь у виконавчому  провадженні, зобов'язані сумлінно користуватися усіма наданими їм правами з метою забезпечення своєчасного та в повному обсязі вчинення виконавчих дій.

82
Купля - продажа / Продам ноутбук Samsung R60+
« : Апреля 26, 2011, 14:51:00 »
Собственно САБЖ:

Диагональ экрана, дюймов - 15,4
Разрешение экрана - 1280x800
Тип процессора - Intel Core 2 Duo T5750
Частота, GHz - 2.4
Предустановленная ОС - Windows XP
Масса, кг - 2,7
Объем оперативной памяти (стандарт/максимум) - 2048/4096
Жесткий диск, GB - 160
Оптический привод - DVD-RW Super Multi
Графический адаптер, объем памяти - ATI Radeon, 256MB
Wi-Fi +

Все в рабочем состоянии, не поцарапан, не бит. В комплекте зарядка, документы.

Цена - 3200 грн (торг)

+38 (066) 1878602 - Коля
 

83
Підсистема інформаційних повідомлень про публічні торги з реалізації арештованого (та конфіскованого) майна, що знаходиться за адресою в Інтернеті https://trade.informjust.ua/ надає можливость користувачам отримувати деталізовану інформацію про умови торгів, лоти та майно, що виставлені на торги та результати проведених торгів. Більш детально можна ознайомитися з останніми повідомленнями про торги з реалізації конфіскованого та арештованого майна; останніми повідомленнями про результати торгів з реалізації конфіскованого та арештованого майна; останніми повідомленнями про майно для безоплатної передачі, тощо.
За інтернет-адресою https://trade.informjust.ua/vpdoc/getdoc.aspx, сторони виконавчого провадження можуть отримати доступ до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень з метою отримання інформації про стан виконання виконавчого провадження. Для отримання доступу до бази необхідно мати номер виконавчого провадження у ЄДРВП та ідентифікатор для доступу, який зазначається  лише в постановах, які направляються стягувачу та боржнику.

84
Кожному автовласнику та водієві доводиться періодично стикатися з органами державної виконавчої служби через несплату штрафів ДАІ. В арсеналі виконавчої служби чимало дієвих заходів для стягнення боргів. Арешт рухомого та нерухомого майна, заборона виїзду за кордон до виконання своїх зобов’язань, накладення адміністративного стягнення за невиконання вимог державного виконавця, тощо.
Натомість боржники нерідко намагаються уникати державних виконавців, чим лише створюють собі проблеми, з подальшими негативними фінансовими наслідками для них.
Відповідно до Адміністративного кодексу України при вчиненні порушень правил дорожнього руху на підставі протоколу виноситься вмотивована постанова органу ДАІ або суду про накладення на порушника адміністративного стягнення.
На протязі 15-денного терміну боржник зобов’язаний оплатити накладений на нього штраф, та обов’язково представити квитанцію про сплату в органи ДАІ за місцем проживання.
У разі несплати порушником штрафу протягом 15 днів постанова про адміністративне стягнення надсилається до відділу державної виконавчої служби для виконання в примусовому порядку відповідно до Закону України «Про виконавче провадження», при чому розмір штрафу збільшується вдвічі згідно ч. 2 ст. 308 КУпАП.
Відділ державної виконавчої служби, одержавши постанову про накладення адміністративного стягнення, якщо вона відповідає вимогам ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження", відповідно до вимог ст.ст. 17, 19, 20, 25 Закону України «Про виконавче провадження» відкриває виконавче провадження і надає боржнику термін до 7 днів для самостійного виконання.
Заходами примусового виконання відповідно до вимог Закону України «Про виконавче провадження» є звернення стягнення на майно, заробітну плату, доходи, пенсію, стипендію боржника, тощо.
На підставі ст.28 Закону України «Про виконавче провадження» у разі невиконання постанови, у строк для добровільного виконання, з боржника постановою державного виконавця, яка затверджується начальником відділу державної виконавчої служби, стягується виконавчий збір у розмірі 10% від суми штрафу, та витрати, пов'язані з проведенням виконавчих дій.
За порушення вимог державного виконавця та Закону України «Про виконавче провадження», тобто ухилення від сплати коштів, неявка на виклики державного виконавця без поважних причин, відповідно до ст.ст. 89,90 боржник – фізична особа несе відповідальність у вигляді штрафу розміром від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, та боржник – юридична особа у вигляді штрафу розміром від сорока до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; а у разі наявності ознак злочину боржник притягується до кримінальної відповідальності.

85
9 березня 2011 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)» від 04.11.2010 №2677, яким викладено в новій редакції Закон України «Про виконавче провадження». Це, в свою чергу означає, щодо платників, які мають заборгованість перед Пенсійним фондом, будуть застосовані нові повноваження відділу державної виконавчої служби.

Цей нормативний акт принципово змінює наступне:

-надано право державному виконавцю накладати арешт на кошти, які перебувають на рахунках і вкладах у банках та інших фінансових установах;
- державному виконавцю надано право звертатися до суду за встановленням тимчасового обмеження у праві виїзду боржника - фізичної особи або керівника боржника - юридичної особи за межі України - до виконання зобов'язань за рішенням, у разі ухилення боржника від виконання зобов'язань, покладених на нього рішенням;
- скорочено строки пред'явлення виконавчих листів та інших судових документів до виконання з 3-х до 1 року;
- збільшено виконавчий збір з 50 до 80 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, у разі невиконання боржником - юридичною особою у семиденний строк рішення немайнового характеру;
- змінена черговість задоволення вимог стягувачів щодо заборгованості до Пенсійного фонду, з третьої на четверту чергу;
- врегульовано питання надсилання документів виконавчого провадження (постанов про відкриття виконавчого провадження або відмову у відкритті виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до статті 47 Закону) рекомендованими листами з повідомленням про вручення;
- надано право стягувачу в разі повернення виконавчого документа за його письмовою заявою, повторно пред'явити виконавчий документ до виконання протягом строків, встановлених статтею 22 Закону;
- державному виконавцю надано право звернутися до суду з поданням про винесення ухвали про розшук боржника, у разі відсутності відомостей про місце проживання, перебування чи місцезнаходження боржника - фізичної особи;
- передбачено, що звернення стягнення на кошти та інше майно фізичних осіб -підприємців здійснюється за правилами, які передбачають звернення стягнення на майно боржника - юридичної особи;
- передбачено поширення арешту також на кошти на рахунках, які будуть відкриті після винесення постанови про накладення арешту.
- державному виконавцю надане право реалізовувати на комісійних умовах рухоме майно, вартість якого не перевищує сто п'ятдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, товари побутового вжитку, а також інше рухоме майно (у разі якщо стягувач не заперечує проти цього);
- зменшено суму заборгованості з п'яти до трьох мільйонів гривень щодо підвідомчості виконавчих проваджень відділом примусового виконання рішень;
- змінений механізм та порядок стягнення аліментів під час відрахування із пенсії боржника;
- посилена відповідальність за невиконання рішень, що зобов'язують боржника вчинити певні дії (щодо посадових осіб від 20 до 40 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (було від 10 до 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян) та щодо боржника - юридичної особи від 40 до 60 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (було від 20 до 30 неоподаткованих мінімумів доходів громадян);
- змінений порядок оскарження рішення, дій чи бездіяльності посадових осіб державної виконавчої служби;
- надано право cтягувачу звернутися з позовом до юридичної особи, яка зобов'язана здійснити стягнення коштів з боржника, у разі невиконання рішення з вини такої юридичної особи;
- посилена адміністративна відповідальність за невиконання законних вимог державного виконавця від 20 до 70 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (було від 2 до 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян);
-передбачена кримінальна відповідальність за втручання в діяльність працівника державної виконавчої служби чи вчинення опору державному виконавцю під час виконання ним службових обов'язків;
- внесено зміни в ст. 59 та 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» щодо накладення арешту на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку за постановою державного виконавця та щодо розкриття банківської таємниці органам державної виконавчої служби на їх письмову вимогу з питань виконання не лише рішень судів, а й інших рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження";
- внесено зміни до ст. 6 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» щодо обов'язку боржника повідомляти державного виконавця про відкриття розрахункового рахунку в банку.

86
У новій редакції Закону України «Про виконавче провадження», зокрема, передбачено наступне:

уточнено, які саме виконавчі документи підлягають виконанню державним виконавцем. До таких документів, зокрема, віднесені виконавчі листи судів, ухвали, постанови судів, судові накази, виконавчі написи нотаріусів, постанови органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення і т.д.;

обумовлено, що звернення стягнення на грошові кошти та майно фізичних осіб-підприємців здійснюється за правилами, встановленими для стягнення коштів та майна боржника юридичної особи;

звернення стягнення на зарплату та інші доходи боржника можливо, зокрема, у випадку виконання рішення про стягнення на суму не більше трьох мінімальних зарплат (раніше – двох мінімальних зарплат);

підприємства, підприємці здійснюють відрахування із зарплати боржника і перераховують кошти стягувачу в строк, встановлений для здійснення зазначених виплат боржника, а якщо такий строк не встановлений – до 10 числа кожного місяця, наступного за звітним. При цьому такі підприємства і підприємці кожні 6 місяців повинні направляти державному виконавцю звіт про здійснені відрахуваннях та виплатах;

загальний розмір усіх відрахувань під час кожної виплати зарплати залишився на колишньому рівні – не більше 50% зарплати, яка повинна бути виплачена працівникові, в тому числі в разі відрахування за кількома виконавчими документами.

Новою редакцією Закону істотно скорочено термін пред’явлення для виконання виконавчих документів, що видаються судами: якщо раніше такий термін складав 3 роки, то зараз він скорочений до 1 року. В Прикінцевих та Перехідних положеннях Закону встановлено, виконавчі документи, видані до набуття чинності Закону, пред’являються до виконання в строки, встановлені на момент їх видачі.

Рухоме майно, вартість якого не перевищує 150 неоподатковуваних мінімумів (2550 грн.), товари побутового вжитку, а також інше рухоме майно (якщо стягувач не заперечує) будуть реалізовуватися на комісійних умовах. Нерухоме майно, транспортні засоби, повітряні, морські, річкові судна будуть, як і раніше,будуть реалізовуватися на торгах (аукціонах). При проведенні торгів або комісійного продажу дозволена повторна уцінка до 50% початкової вартості.

Виконавчий збір, що стягується з боржників при виконанні рішень немайнового характеру збільшено для фізичних осіб з 20 до 40 (з 340 до 680 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а для юридичних осіб – з 50 до 80 (з 850 до 1360 грн.).

Розміри штрафів, які державний виконавець накладає у разі невиконання рішення, що зобов’язує боржника виконати певні дії, а також рішення про поновлення на роботі також збільшені. З моменту вступу в силу нової редакції Закону, розмір штрафу буде становити:

для фізичних осіб за такі дії (чи, радше, бездіяльність) складе від 10 до 20 (від 170 до 340 грн.);
для посадових осіб – від 20 до 40 (від 340 до 680 грн.);

для юридичних осіб відповідно від 40 до 60 (від 680 до 1020 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Державний виконавець отримав право безпосереднього доступу до баз даних та реєстрів, у тому числі електронних, які містять інформацію про боржників, їх майно та засоби. Порядок доступу до таких реєстрів має встановити Міністерство юстиції спільно з відповідними державними органами.

Відповідно до нового Закону в разі самостійного (раніше – добровільного) виконання боржник несе пряме зобов’язання документально цей факт підтвердити.

Легалізовано новий спосіб впливу на недобросовісного боржника – заборона на виїзд за межі України, але тільки на підставі відповідного рішення суду.

87
Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)". Законодавчим актом, проект якого був розроблений Міністерством юстиції, викладено у новій редакції Закон "Про виконавче провадження"

Законодавчим актом, проект якого був розроблений Міністерством юстиції, викладено у новій редакції Закон "Про виконавче провадження".

Новою редакцією Закону змінюється роль боржника у виконавчому провадженні. Попередня редакція Закону надавала боржнику законні можливості для ухилення від виконання судових рішень — фактично кожна процесуальна дія повинна була погоджуватись державним виконавцем з боржником. Новою редакцією пропонується відійти від можливості адміністративного оскарження боржником дій державного виконавця та забезпечити виключно судову процедуру. Адже тільки суд, який виносив рішення, може фактично й далі вирішувати можливість або неможливість його виконання.

Також в ухваленій редакції Закону передбачено новий механізм реалізації та оцінки арештованого державним виконавцем майна. Зокрема виключно на прилюдних торгах (аукціонах) реалізовуватиметься лише нерухоме майно, транспортні засоби, повітряні, морські та річкові судна. В інших випадках реалізація майна допускається на комісійних засадах.

Крім того, законодавством України не було передбачено відповідальності фізичних осіб за невиконання рішення суду, що дозволяло останнім свідомо не виконувати ці рішення. В ухваленому Законі передбачено встановлення адміністративної відповідальності фізичної особи за невиконання рішення суду.

Законом надається можливість державному виконавцю для швидкого отримання інформації відносно боржника та оперативного звернення на нього стягнення.

Законом пропонуються заходи, які покликані змінити ставлення до державного виконавця як до представника влади. Зокрема, це встановлення відповідальності за чинення державному виконавцю перешкод, погрози його життю, здоров’ю, майну під час виконання ним своїх службових обов’язків, а також підвищення його соціальної захищеності.

Також вирішено проблему неузгодженості норм Закону України "Про виконавче провадження" з нормами інших законодавчих актів в частині організації примусового виконання рішень. В тому числі це стосується процесуальних кодексів в частині організації виконання окремих категорій рішень, процедури винесення цих рішень та звернення їх до виконання. Ухваленим Законом внесено зміни до Цивільного процесуального, Господарського процесуального, Кримінального, Кримінально-процесуального кодексів, Кодексу адміністративного судочинства України та законів "Про державну виконавчу службу", "Про банки і банківську діяльність", "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні".

88
Компьютеры и IT / Мережа «ОГО!»
« : Ноября 23, 2010, 12:20:50 »
Кто что знает о этой услуге Укртелекома в Гуляйполе. Порты разжаты?

89
Собственно САБЖ - любая звуковая карта в рабочем состоянии б\у.

90
Подскажите нормальный комплект спутникового телевидения (без карточек оплаты, т.е. стандартно на три спутника Амос, Сириус, Жарптица) для дома - открытые украинские и русские каналы. Простой тюнер и тарелка.

Вопросы: кто подключает, цена комплекта и цена установки.

Спасиб.

Страницы: 1 ... 4 5 [6] 7