Не зря говорят что “Киевстар” самый лучший оператор связи на наше время "Київстар" у трійці лідерів пошукових запитів Google
Слово "Київстар" увійшло до трійки лідерів пошукових запитів в мережі інтернет серед українських користувачів. Такі результати за грудень 2006 року оприлюднив проект Google Zeitgeist, який існує на базі найбільшої пошукової системи світу Google і веде статистику відвідувань сайтів по світових регіонах.
Для України традиційні теми інтернет-запитів у грудні зазвичай пов’язані зі святковою тематикою. Але цього року до трійки лідерів пошукових запитів системи Google також увійшов і лідер вітчизняного ринку стільникового зв’язку, компанія «Київстар», випередивши за кількістю звернень такі традиційні новорічні теми як «дід Мороз», «новорічні вітання», а також категорії «музика», «перекладач», «мобільні телефони» та інші.
Топ-10 найбільш популярних тем в Україні за грудень 2006 року виглядає наступним чином —
http://www.google.com/intl/en/press/intl-zeitgeist.html#ua:
1. Новий рік (new year)
6. дід Мороз (father frost)
2. Новорічні листівки (new year cards)
7. Новорічні вітання (new year greetings)
3. Київстар (mobile operator)
8. Дом 2 (TV show)
4. Карта Києва (map of Kiev)
9. Музика (music)
5. Перекладач (translator)
10. Мобільні телефони (mobile phones)
Як зафіксував проект зі статистики пошукових запитів Google Zeitgeist, усього в мережі інтернет існує близько 1 860 000 посилань на слово «Київстар». За цими посиланнями можна дізнатися про послуги, тарифні плани та новини компанії, які пропонує найбільший мобільний оператор України.
Керівник департаменту з корпоративних зв’язків компанії «Київстар» Жанна Ревнова:
«Результати інтернет-статистики свідчать, що мобільні послуги „Київстар“ увійшли у число найнеобхідніших та найважливіших речей у повсякденному житті пересічного українця. Такий жвавий інтерес до „Київстару“ серед користувачів інтернету наприкінці року був пов’язаний із нашими надзвичайно привабливими передноворічними пропозиціями для абонентів. І грудень став рекордним для України за кількістю нових підключень — тоді своє спілкування „Київстар“ довірили майже два з половиною мільйони українців».
[вложение удалено за неактивностью]