Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Сообщения - ПАТРІОТ

Страницы: 1 ... 21 22 [23] 24
331
Шановний державний виконавець т. Бодня, а вас особисто тут не згадували почитай початок теми , ви прибігли на крик і шум як ви пишете і почали з гонором і матюками (що доречі ярко говорить про вашу вихованість, ну та бог з нею ) вставляти розуму і не тільки мені а й колегії Донецького апеляційного адміністративного суд. Ви чомусь вирішили що ви з вашим дуже молодим віком розумніші за трьох суддів з набагато більшим стежем роботи чим ваш та ще й не в судовій системі. 
   Книгу писати не буду, але тут розповім про те як ви працюєте щоб не тільки підприємці місцеві читали. а й інші люди читали, як працює виконавча система на шляху вибивання грошей з підприємців.....
  Удачі в труді!!

332
Особисто тАваріщу   backyard або Бодні.

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

_____ м. Запоріжжя № ____

 

Про затвердження Кодексу професійної етики державного службовця органів державної виконавчої служби у Запорізькій області


 

З метою підвищення статусу державного службовця органів державної виконавчої служби у Запорізькій області,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Кодекс професійної етики державного службовця органів державної виконавчої служби у Запорізькій області (додається).

2. Начальникам відділів державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції забезпечити вивчення Кодексу професійної етики державного службовця органів державної виконавчої служби у Запорізькій області з державними службовцями підпорядкованої служби; забезпечити дотримання його вимог.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Головного управління юстиції у Запорізькій області — начальника відділу державної виконавчої служби П’ятницького А. В.

 

Начальник управління
 В. Г. Горлов



Стаття 1. Принципи державної служби

1.1. Державна виконавча служба ґрунтується на принципах служіння Українському народу та Українській державі; демократизму, гуманізму і соціальної справедливості; верховенства права, що забезпечує пріоритет прав і свобод людини і громадянина; професіоналізму, ініціативності, чесності, відданості справі; персональної відповідальності за виконання посадових повноважень і дотримання службової дисципліни; політичної неупередженості; відкритості, гласності та контрольованості.


Стаття 4. Служіння Українському народові

4.1. Державний службовець органів ДВС зобов’язаний служити Українському народові, демонструючи етичну поведінку, усвідомлюючи, що державна служба передбачає:
відданість Українському народу, зобов’язання діяти в інтересах держави та відстоювати національні інтереси, утверджуючи базові суспільні цінності;
свідоме підпорядкування власних інтересів суспільним вимогам та інтересам і державним пріоритетам;
професійне, сумлінне виконання службових обов’язків згідно з Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами. 

4.2. Державний службовець органів ДВС повинен усвідомлювати, що державна посада є виявом довіри народу. Проходження державної служби в органах ДВС несумісне з корумпованістю і хабарництвом.

8.6. Державний службовець органів ДВС має з належною повагою ставитись до прав, обов’язків та законних інтересів громадян, їх об’єднань, а також юридичних осіб, не повинен проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог, допускати прояви бюрократизму, відомчості та місництва, нестриманість у висловлюваннях або іншим чином поводитися таким чином, що дискредитує орган державної влади або ганьбить репутацію державного службовця.



333
Судя по последним рейтинговым оценкам условий ведения бизнеса Doing Business группы Всемирного банка, на первый взгляд может показаться, что условия налогообложения для малых и средних предприятий в Украине существенно не изменились. Так, в прошлом году по этому показателю Украина занимала 181-е место среди 183 стран, да и в исследовании нынешнего года осталась там же — в тройке мировых аутсайдеров. Но на самом деле отечественная налоговая система претерпела серьезные качественные изменения. Причем особенно значительные — в отношениях между фискальными органами и малым и средним предпринимательством. Микробизнес, до этого момента не воспринимаемый налоговиками всерьез, сейчас рассматривается едва ли не как единственный ручеек, который должен спасти засыхающее озерцо госбюджета.

 Что бы там ни говорили рейтинги или чиновники, а в действительности давление на предпринимательство усиливается. Сначала «малышам» повысили пенсионные взносы. Потом предприятиям запретили признавать расходы по выплатам в пользу физических лиц, работающих на едином налоге. Это привело к банкротству тех операторов малого бизнеса, которые сотрудничали со средним и крупным бизнесом. И даже после отмены драконовского ограничения Налогового кодекса большинство предпринимателей, выдавленных с рынка, уже не смогут вернуться к своему бизнесу. Их места уже заняты конкурентами.

 Этого оказалось мало. Налоговики стали наращивать свою фискальную активность в сфере малого и среднего предпринимательства. Очевидно, у них просто нет другого выхода. В то время, как все крупные привластные бизнес-холдинги фактически выведены из сферы государственного контроля, налоговики вынуждены искать альтернативные источники бюджетных поступлений.

 Бизнес-волки, получив власть, направили всю мощь государственных волкодавов на стадо беззащитных бизнес-овец.

 Идет наступление по линии старых налогов, которые в Налоговом кодексе приобрели новые формы. Иногда налогоплательщики ощущают удары в самых неожиданных сегментах. Например, сейчас особо тяжелые бои развернулись на поле взимания экологического налога. К его уплате пытаются привлечь даже нищие жилищно-эксплуатационные конторы.

 Активизировалась налоговая разведка тех фискальных месторождений, которые до недавнего времени были terra incognita для украинского бюджета: вскоре начнутся первые бурения налоговых скважин на ниве частных услуг (уборщицы, аренда помещений, бытовые ремонты etc.).

 Широкомасштабно проводятся испытания новых методик борьбы за наполнение бюджетного корыта.

 Средний и малый бизнес всеми правдами и неправдами выдавливают из сферы НДС, лишая свидетельств налогоплательщиков, а значит, аннулируя задекларированные суммы налогового кредита. Делается это обычно иезуитскими способами с помощью сомнительного формализма в вопросах толкования некоторых неоднозначных норм действующего законодательства.

 Искусственно инспирируются условия, которые якобы свидетельствуют об «отсутствии по местонахождению» тех предприятий, которые не проявили лояльного отношения к требованиям власти. Лишая хозяйствующих субъектов статуса плательщика НДС, налоговики выдавливают их с обычных рынков. На «нагретые» места быстро приходят лояльные к власти бизнес-структуры.

 Те предприятия, которые добровольно зарегистрированы плательщиками НДС и получают доходы преимущественно от конечных потребителей, тоже оказались под угрозой исключения из почетных рядов НДС-плательщиков.

 Экономисты всего мира могут наблюдать в Украине уникальный эксперимент: НДС, который был изобретен в ХХ веке именно как налог на конечного потребителя (идея проста: кто больше потребляет, тот платит больше НДС), в Украине превращается в налог с малого бизнеса. Ведь именно малый бизнес, распространенный в основном в розничном сегменте экономики, чаще всего является последним звеном в длинной цепочке производитель—потребитель.

 Если отобрать НДС-регистрацию у тех, кто продает конечным потребителям, они де-факто переберут бремя НДС на себя. Пострадают прежде всего те, кто реализовывает товары с минимальными наценками. Чтобы выжить, они будут вынуждены поднимать цены.
 И если в их бизнес-сегменте есть крупные конкуренты со статусом НДС, то у бизнес-малышей нет шансов выдержать ценовые состязания. Масса предпринимателей и тех, кто на них работает, могут наполнить рынок труда. Самозанятые превратятся в безработных. Это безусловно приведет к общему уменьшению уровня зарплаты в стране.

 Однако под давлением оказалось не только предпринимательство. В последнее время фискальные правоохранители прессуют и тех, кто работает в сфере сопровождения предпринимательства. Все чаще на частные разговоры вызывают аудиторов, налоговых консультантов и адвокатов, имеющих доступ к деликатным сведениям о налоговой политике клиентов.

 Руководители налоговой службы откровенно не скрывают недовольства работой некоторых профессиональных изданий, играющих в Украине роль своеобразных Wikileaks, которые критикуют несовершенную государственную налоговую политику и сообщают предпринимателям о возможных алгоритмах сопротивления фискальному произволу.

 Передовики государственного «бюджетирования» добрались даже до судей. Тем судьям, которые принимают решение в пользу налогоплательщиков, в частных разговорах настойчиво объясняют, что нельзя кусать руку-кормилицу, что надо заботиться о наполнении бюджета, из которого собственно и финансируются суды.
 Если так пойдет и дальше, то найти справедливое решение налоговых конфликтов в суде будет очень трудно. Предпринимателям не помогут ни аудиторы, ни налоговые консультанты, ни юристы. Следовательно, сезон рубки оселедцев свободолюбивому бизнес-казачеству открыт. Но пойдет ли украинское предпринимательство в стойло? 

http://zn.ua/ECONOMICS/maloe_predprinimatelstvo_sezon_ohoty_otkryt-90951.html


    

334
тобі ж сказали ти все рівно винен плати і не парся)))))

335
Пенсійний фонд України

    18 серпня 2011

   
6 серпня 2011 року набрали чинності норми Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України", відповідно до яких фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Враховуючи, що страховий стаж особам для призначення пенсії обчислюється в місяцях, вищезазначені платники починаючи з серпня 2011 року не мають обов’язку щодо сплати єдиного внеску у розмірі не менше мінімального страхового внеску.

Крім того, фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються.

Суми зазначених фінансових санкцій, нараховані органами Пенсійного фонду України, але не сплачені фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню. Наголосимо: ця норма стосується лише санкцій по внесках на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, і не стосується санкцій за несплату єдиного внеску, який в Україні запроваджено з 1 січня 2011 року.

Офіційний сайт ПФУ
http://www.pfu.gov.ua/pfu/control/uk/publish/article?art_id=180503&cat_id=122125

336
Цитировать
А по поводу вашей цитаты из решения - то скорей всего судья не правильно применил нормы материального права и не более. Открою вам одну тайну

Тайна втому, що   судді вже мудаки :) , а ви напевно проффессоррр ;)

мудак (Человек, упорно идущий к своей неправильной цели. Главная отличительная черта мудака — это упертость в паре со священной уверенностью в собственной правоте (причем, эту правоту непременно надо навязать всему миру — иначе мир останется несовершенным).

 ще трохи попиши, а я потім розповім народу, як ви перекручуєте  свої ж закони ...

337
   Відповідно до ст. 5 вказаного Закону державний виконавець зобов’язаний вживати заходів примусового виконання рішень, встановлених цим Законом, неупереджено, своєчасно, повно вчиняти виконавчі дії.

          Статтею 5 Закону України «Про виконавче провадження» визначено права та обов’язки державних виконавців при примусовому виконанні рішень, встановлених цим Законом, а встановлені гарантії прав громадян і юридичних осіб у виконавчому провадженні - державний виконавець зобов’язаний використовувати надані йому права у точній відповідності із законом і не допускати у своїй діяльності порушення прав та законних інтересів громадян і юридичних осіб.

          Згідно із ст. 17 Закону України «Про виконавче провадження» примусове виконання рішень здійснюється державною виконавчою службою на підставі виконавчих документів, визначених цим законом. Відповідно до цього закону підлягають виконанню державною виконавчою службою такі виконавчі документи, як, зокрема, рішення інших органів державної влади, якщо їх виконання за законом покладено на державну виконавчу службу.

          Відповідно до розд. 8 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» з 01.01.2011 р. були виключені ч. ч. 1 –9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», а саме ч. 3 вказаної статті передбачався статус вимоги про сплату боргу як виконавчого документа. Відтак, відповідач відкрив виконавче провадження на підставі документа, який не є виконавчим. Згідно із п. 14 ст. 106 вказаного закону лише рішення органу Пенсійного фонду про нарахування пені або накладення штрафу, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, є виконавчим документом.

          Згідно із ч. 1 ст. 19 Закону України «Про виконавче провадження» державний виконавець відкриває виконавче провадження лише на підставі виконавчого документа, зазначеного в статті 17 цього закону.

          Згідно із ст. 25 Закону України «Про виконавче провадження» державний виконавець відмовляє у відкритті виконавчого провадження у разі неподання виконавчого документа, зазначеного у статті 17 цього закону. Однак такі дії не були вчинені відповідачем.

          Згідно із ч. 2 ст. 162 КАС України суд вправі постановою визнати протиправним рішення суб’єкта владних повноважень чи окремі його положення, дії чи бездіяльність і скасувати або визнати нечинним рішення чи окремі його положення. Суд також може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод чи інтересів суб’єкта у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб’єктів владних повноважень.

          При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України адміністративний суд перевіряє не лише вчинення дії чи бездіяльності на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а й чи вчинені вони з використанням повноважень з тією метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для вчинення дії, добросовісно, розсудливо і своєчасно.

          В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову, однак відповідач не довів правомірність винесення постанови про відкриття виконавчого провадження від 25 червня 2011 року ВП № 27322202, у зв’язку з чим суд на підставі частини 6 зазначеної статті вирішує справу на підставі наявних доказів.

          З огляду на викладене, суд прийшов до висновку, що вимога про сплату боргу № Ф-556 від 12.05.2001 Управління пенсійного фонду України в м. Рубіжне носить рекомендаційний характер для позивача, та не є виконавчим документом, на підставі якого відповідач зобов’язаний відкрити виконавче провадження, у зв’язку з чим постанова про відкриття виконавчого провадження від 25.06.2011 ВП № 27322202 підлягає скасування.

338
Цитировать
Відповідно до розд. 8 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” з 01.01.2011 р. були виключені ч. ч. 1 –9 ст. 106 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, а саме ч. 3 вказаної статті передбачався статус вимоги про сплату боргу як виконавчого документа. Відтак, відповідач відкрив виконавче провадження на підставі документа, який не є виконавчим. Згідно із п. 14 ст. 106 вказаного закону лише рішення органу Пенсійного фонду про нарахування пені або накладення штрафу, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, є виконавчим документом.

Згідно із ч. 1 ст. 19 Закону України “Про виконавче провадження” державний виконавець відкриває виконавче провадження лише на підставі виконавчого документа, зазначеного в статті 17 цього закону.

Згідно із ст. 25 Закону України «Про виконавче провадження»державний виконавець відмовляє у відкритті виконавчого провадження у разі неподання виконавчого документа, зазначеного у статті 17 цього закону. Однак такі дії не були вчинені відповідачем.


   Ось вам шановний  про воду , цитата із рішення суду про неправомірні  дії виконавця .
Хоча здогадуюсь, що ви скажете на перед, що суддя адміністративного апеляційного суду теж не розуміє ваших законів.
  Рівень вашої культури тут в інеті свідчить про рівень вашої вихованості в житті раз всі навколо вас мудаки, юристи які захищають права підприємців  пишуть гадості то про, що з вами можна говорити. Одне запамятайте  не все так просто в світі за все треба буде відповідати не зараз так потім, не ви так діти ваші будуть нести відповідальність, думаєте ота енергія прокльонів від тисяч підприємців піде як вода в пісок..... почитай інет що відбувається з тією енергіією....

339
Цинізм: держава судиться з людьми, які відстоюють свої права на грошові допомоги (+відео)
 http://www.gromada.lviv.ua/article/355

Львівська ОДА зобов’язує всі райуправління праці та соцзахисту подавати в суд на людей, які виграли справи проти держави, – щоб їм не виплачувати різного роду матеріальні допомоги, передбачені законом. Про це стало відомо із телевізійної програми Остапа Дроздова «Прямим текстом. Бліц», що виходить на каналі ZIK.

Фактично 90% рішень судів щодо соціальних прав людей оскаржуються державою в апеляційному і касаційному порядку. Це означає, що люди, які в судовому порядку виграли справи проти держави, все одно не можуть отримати належні їм виплати. Це в основному такі категорії громадян, як пенсіонери, які працюють і мають право на перерахунок пенсії; матері, які доглядають за дітьми до трьох років; велика кількість чорнобильців та інші. В законодавстві встановлені розміри надбавок, пільг та компенсацій усім цим категоріям громадян, однак вони не виплачуються добровільно у повному розмірі. Більше того – держава судиться з людьми, які виграли суди першої інстанції і зобовязують державу виплатити належні їм гроші.

За словами юриста інформаційно-правового центру «Наше право» Юлії Стасюк, є рішення Європейського суду з прав людини, яке каже про те, що відсутність фінансування не є підставою нереалізації соціальних прав громадян: «Нікого не цікавить, що нема грошей. Зараз держава грубо порушує соціальні права громадян, яким сама же встановила соціальні виплати. Наприклад, мама з дитинкою до трьох років зараз отримує 130 грн, однак має отримувати орієнтовно 800-900 грн. Діти війни отримують доплату 49 грн – тоді як мали б отримувати 220 грн. Працюючі пенсіонери мають право на перерахунок, тобто збільшувати розмір своєї пенсії – проте пенсійні фонди керуються не законодавством, а листами, і беруть до перерахунку коефіцієнт, який дозволяє виплачувати значно менший розмір. Ці недоплати становлять від 600 до 1000 грн кожній особі. Є дуже велике порушення щодо чорнобильців. Це – системні речі, які можна жаргонно охарактеризувати як кидалово державою своїх громадян».

Юристи в один голос закликають громадян покінчити з соціальною пасивністю та масово звертатися в суди: «Треба використати всі національні засоби захисту прав, аби Європейський суд із прав людини та міжнародна спільнота з цікавістю до цих питань поставилася. Мусить нарости критична маса позовів, тільки це спрацює у випадку з нашою державою».

 
 

340
Сколько крика и шума, а вот действительно сесть и прочитать права и обязанности должника в ЗУ "ПВП" это наверное трудно. И настоятельно советую прочитать права державного виконавця в этом же законе. Я так понимаю тов. "Патріот" - это гражданин Левченко - вам должно быть стыдно за те записки сумашедшего, которые вы пишите куда уже только можно - такого бреда даже гражданин Стеценко не пишет. И меньше читайте гадость в интернете, особенно от гражданки Риммы Билоцерковской и Ко. Исполнители, тов. Патриот, не действуют и не действовали ни из под тижка, и никого не придавливают из близких, и тем более не убивают и не собираются вас убивать (как вы пишите в жалобах), не собираются калечить Ваших близких, не вымогают взятки. Мы прошли министерскую проверку, обласную, обласную ПФУ, прокурорскую проверку и вы думаете нам все так бы с рук спустили? Интернет, конечно, полезная штука - никто не спорит, но любую информацию нужно "проваривать" в голове и проверять, а не тупо копировать. Это не "свавілля виконавчої служби" - это беспредел государства, так исполнительная служба обычный инструмент выполнения функций этого *баного государства. Так хочется назвать Вас мудаком... но благо Вы и сами воспользовались конституционным правом им быть.


Оооо))) невже задів за живе, навіть хвамилію почали зясовувати Стиценко, Левченко, Василенко яка різниця...  Розумію неприємно читати про виконавчу якими методами вона працює.  Так інетернет))), на те  він і інтернет що б тут могла кожна людина сказати свою думку про те, що відбувається в нашому непростому світі. Це вам не районка яку можна проконтролювати, щоб не дай боже щось хтось написав не те що треба))  Звичайно шистьоркам з виконавчої краще було б як би до них бігли підприємці і без шуму і крику несли свої кровно заробленні. А тут ти диви знайшлися  розумники скарги  пишуть.  розумію   з часів 1917 року колективізації  голодоморів розкуркулювання в людей свого майна бути не може апріорі. воно може бути тільки в депутатів прокурорів і прочих членів нашого колгоспу)))
  Ви ще адміну цього сайту  повістку пришліть на конфіскацію цієї теми, це ж тільки початок,  по ходу справи буду добавляти матеріал ))))) що вам, закон ваш, так що не відкладайте в довгий ящик, а то народу цікаво буде читати про свавіля ВИКОНАВЧОЇ  .  З таких шистьорок як ви голодомор  і репресії починалися в Україні .  Подумаєш вийти на базар забрати у пенсіонерки чи одинокої жінки  речі вона ж в диню не дасть, і законів не читала чи прийти до старої людини додому довести її до інсульту та й хрен з нею зато 5 % процентів до зарплати добавлять і з адміністрації похвалу пришлють...  А те що для вас люди   мудаки в цьому ніхто не сумнівається ..., а ВИ ( ВОНО) можете лизать далі владі попу... Але ж не забувайте колись прийде час  відповідати. А за провірки насмішили це вже з області байок прийшов кум кума провіряти)))))

341
знакомый эт я , ну не особо то оно меня и напрягает в плане Исполнительной службы - которая по каким то своим законам живёт вопреки Конституции и законам Украины. Правда машина в угоне по базе ГАИ числиться довольно длительное время и со слов работника и.с. на всё имущество арест наложен (постановление или какой ли бо документ подтверждающий их слова и действия я так и не добился получить, даже после того , - как оставил там заявление в письменном виде ) ну и решил забить на это дело пока не дождусь результатов суда. осталось думаю не долго ждать, а там видно будет.

Що виконавча живе по свїх тільки їм відомим законам це сто процентів))
Ну хлопці ви просто робите їм послугу коли не вимагаєте щоб вони виконували ваші права.
 Я написав заяву і мені дали мою справу я з нею ознайомився зроби фото копію по закону всі мають право це робити. От коли ви це зробите там в справі найдете дуже багато цікавого. І відповідно у вас буде за що писати заяву про злочин в прокурату. І не будте добрими дядями вони вас не жаліють, а чого жаліти вам їх. Треба писати скарги на їх дії не задумуючись так вони навчаться поважати нас. По друге вони виконаці проходять атестацію  а це і зарплата і підвищення по службі і от коли будуть на них такі скарги то повірте це для них ой який не приємний ляп. Я знаю що деякі судді везуть бабки щоб відмазатися від скарг... Якщо будуть погрожувати у виконавчій примусовим відкриттям житла зразу пишіть заяву про злочин в прок. де так і пишіть погрожують примусовим відкриттям (виконанням)приблизно так " Якщо виконавець (прізвище обовязково) прийде до мого помешкання без вмотивованого рішення суду і буде .... то я змушений буду захищати своє майно всіма доступними методами тобто вили граблі лопати кухонні ножі, в разі скоєння мною злочину відповідальність покладаю на прокурора району." вкажіть ст. Конституції 30 і 41 . зареєструйте свою копію обовязково в секретаря вони це ОБЯЗАНІ зробити. Повірте через 15 хвилин, як ви вийдете від прокурора виконавець по телефону получе піздюліну і як там кажуть  вже нікто ні куда не йде...
    А коли почитає свою справу дома спокійно то побачите що там куча порушень ваших конституційни прав... І знову заява про злочин а там і в суд на виконавця за порушення виших прав. Зараз адміністрація в леці її голови їх виконавців цькує на підприємців, а в суд він ходити не буде звичайно, на гуляйпільський надіятися не варто, а от в апеляційному рішення можуть бути інші...
   
http://reyestr.court.gov.ua/Review/17656549
http://reyestr.court.gov.ua/Review/16474441
http://reyestr.court.gov.ua/Review/17774337
http://reyestr.court.gov.ua/Review/14415614
http://pidpr.com/load/postanova_apeljacijn..._dvs/1-1-0-1879
Не всі готові платити за спокій любі гроші і сидіти не висовуючись ...
 
        Ще хтів би добавити, що знаю в інеті групу юристів гарних, які зараз готовлять правову бомбу для наших чиновників юстиції, виконавчій, пф  не знаю що в них вийде, але читав ті наробки, що вони роблять там капець. Вони докопались до такого, що голова кругом іде від думки про наслідки. Надіюсь, що їм не підкинуть якусь каку так, як це зробили в харкові правозахисникам.....
 

342
Угу, знакомый тоже с ними собачится

   Навколо мене сім місяців кругами ходять пока 1:0 в мою користь)) Що вже тільки не придумували ))) як ті собаки лають а паравоз їде)) на кожен їхній крок я роблю поки що два.
шантаж і приховування док.  я вже пройшов. один суд .зараз другий. Зараз підняв увесь інет на ноги в пошуках виходу з ситуації і скажу інет така класна річ!!!)) скільки розумних речей в ньому! Скільки людей  готових допомогти .... І скажу що проти виконавчої є чим протидіяти, хоча визнаю система зламування  у них налаження чітко розслаблятися не можна ні на хвилину. Методи протизаконні підлі і з підтишка. коли витримуєш ти . Вони починають шукати кого можна притиснути  від кого ти залежиш .....

343
всем и так понятно, что государство пытается заткнуть щели в бюджете и в ПФУ всеми способами. и никто не спорит что не с предпринимателей нужно брать эти деньги - есть и другие, которые за год умножают капиталы в три и более раза, но вопрос в другом - если есть исполнительный документ - исполнительная служба его исполняет. и собачится нужно не с исполнительной службой (так как она грубо говоря "руки"), а с ПФУ (который выдает документ). а получается как обычно - про*бали, прозевали, спустили, а когда доходит до принудительного исполнения - всех собак спускают. так у нас заведено - когда петух клюнет - начинаем что-то делать, а последняя стадия это исполнение решений и здесь уже мало что можно сделать. а государство своего добьется всеми способами - читайте ЗУ "Про виконавче провадження"


Вот именно читайте закон ЗУ "Про виконавче провадження"!!
    А там чорним по білому написано що виконавець діє виключно в правовому полі!!!  і відповідно до конституції України іт.д., А так як правова грамотність народу відповідає нулю виконавча особливо В Гуляйпільському РУЮ на кожному кроці порушує закони займається шантажем  іт.д. А на такі дії є протидія ! Просто виконавцям щастить що бабушки на базарі не можуть за себе постояти бо не знають елементарного Конституції України. 
   

344
Може і вірно але не справедливо. Якщо сидить вона то  рядом повнні сидіти уся влада починаючи з районних голів РДА і закінчуючи там в Києві. Тоді я б сприймав її вирок правильним, а так це свавілля тих хто у влади.....

345
От якщо Тимошенко таки вийде з відти і сяде туде де сидить двічі не судимий, цікаво які тоді ми факти узнаємо про них двічи не винних ) Коли деякі товаріщі за рік офіційно заробили 12 млр. дол., а знаючи наш мінталитет скільки не офіційно?))))

Страницы: 1 ... 21 22 [23] 24