Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Сообщения - backyard

Страницы: 1 ... 10 11 [12] 13
166
Наприкінці минулого року Верховна Рада України ухвалила Закон «Про внесення змін до Закону України «Про виконавче провадження» й деякі інші законодавчі акти України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)». Тепер Закон України «Про виконавче провадження» викладений у новій редакції і вступив у силу 9 березня поточного року. Прикметно, що раніше боржник мав можливість ухилятися від виконання судових рішень. Кожну процесуальну дію держвиконавець мав погоджувати з боржником. Приховувати своє майно боржнику стало набагато складніше.
- Сьогодні новою редакцією Закону заборонено звертати стягнення на єдине житло боржника та земельну ділянку, на якій воно розташоване, якщо сума боргу не перевищує 10 мінімальних розмірів зарплати. Тобто, якщо громадянин з 9 березня поточного року винен більше 9410 гривень і самостійно сплатити борг не може і в нього відсутні кошти на рахунках та інше майно (окрім майна, на яке не може бути накладено стягнення) – його житло можуть описати та реалізувати в порядку, визначеним Законом. А відтак, на залишок коштів після реалізації житла (якщо після сплати боргу залишились кошти) боржник зможе купити собі житло меншої площі чи орендувати інше.
Держвиконавець має право стягувати борг за рахунок майна боржника, але боржник має право запропонувати ті види майна, на які необхідно звернути стягенення в першу чергу. Водночас, виконавець звертає стягнення на майно боржника в розмірі, необхідному для виконання виконавчого документа, з урахуванням виконавчого збору та витрат на виконавче провадження. Держвиконавець має право за заявою стягувача накласти арешт на все рухоме і нерухоме майно боржника для забезпечення виконання рішення. У разі наявності відкритих банківських рахунків у боржника – на них також накладається арешт.
Особа, яку виселяють за рішенням суду з житла, зобов’язана звільнити його від свого майна у 15 денний строк, після закінчення якого державний виконавець здійснює примусове виселення боржника у присутності понятих за сприянням органів внутрішніх справ.
- А чи можна приховувати майно?
- Для виявлення майна боржника державний виконавець має доступ до необхідних баз: БТІ, ВДАІ, земельного кадастру, ДТН, ДПІ, до яких направляє необхідні запити.
- Як реалізують майно боржника?
- Товари побутового вжитку вартістю до 2550 грн та інше рухоме майно (якщо стягувач не заперечує) реалізується на комісійних умовах. Нерухоме майно, транспортні засоби, повітряні, річкові та морські судна – виключно на прилюдних торгах (аукціонах).
- Як цим Законом «притиснули» платників аліментів?
У разі наявності заборгованості по аліментам понад три місяці, виконавець має право звернути стягнення на майно боржника. Якщо ж заборгованість по аліментам перевищує півроку, державний виконавець звертається до правоохоронних органів з поданням про притягнення до кримінальної відповідальності – громадські роботи від 80 до 120 годин, виправні роботи до одного року або обмеження волі до двох років.
- Які ще права мають держвиконавці?
- Державний виконавець має право звернутися до суду для тимчасового обмеження у праві виїзду боржника за межі України до виконання ним свої зобов’язань. Це стосується в першу чергу закордонних відряджень, турпоїздок і виїзду на постійне місце проживання. Виконавець має право звертати стягнення на заробітну плату та інші доходи боржника, якщо сума заборгованості не перевищує трьох мінімальних зарплат. За невиконання без поважних причин законних вимог держвиконавця штраф може складати для фізичних осіб від 170 до 340 грн, а для посадових осіб – від 340 до 680 грн, для юридичних осіб – від 680 до 1020 грн. При повторному невиконанні – штраф у подвійному розмірі і притягнення до кримінальної відповідальності.
За опір державному виконавцю під час виконання службових обов’язків на винних осіб накладається штраф від 1700 до 3400 грн.

167
09.03.2011 року набула чинності нова редакція Закону України "Про виконавче провадження".

Статтею 12 вказаного Закону регламентуються основні права і обов'язки сторін та інших учасників виконавчого провадження, зокрема:

1. Сторони  виконавчого   провадження   мають   право ознайомлюватися з матеріалами виконавчого провадження, робити з них виписки, знімати копії, заявляти  відводи  у  випадках, передбачених  цим  Законом,  оскаржувати  рішення,  дії  або бездіяльність  державного  виконавця  з  питань  виконавчого провадження  у  порядку, встановленому цим Законом, подавати додаткові матеріали, заявляти  клопотання,  брати  участь  у провадженні виконавчих дій, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої доводи та міркування з усіх питань, що виникають у ході виконавчого провадження, у тому числі під час проведення експертизи, заперечувати проти клопотань, доводів та міркувань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими законом.

2. Стягувач має право подати заяву про видачу дубліката виконавчого документа, про поновлення строку його пред'явлення до виконання, про відмову від стягнення і повернення виконавчого документа.

3. Сторони мають право укласти мирову угоду про закінчення виконавчого провадження,  яка  визнається  судом,  оспорювати належність майна і результати його оцінки, подавати письмові заперечення проти розрахунку державного виконавця щодо розподілу коштів між стягувачами.

4. Інші учасники виконавчого провадження мають право подавати додаткові матеріали, заявляти  клопотання,  брати участь у провадженні виконавчих дій, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої доводи та міркування з усіх питань, що виникають у ході виконавчого провадження, у тому числі під час проведення експертизи, заперечувати проти клопотань, доводів та міркувань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими цим Законом для цих осіб.

5. Сторони зобов'язані протягом трьох робочих днів письмово повідомити державного виконавця про повне чи часткове самостійне виконання рішення боржником, а  також  письмово  повідомляти державного  виконавця про виникнення обставин, що зумовлюють
обов'язкове зупинення виконавчого провадження, про встановлення відстрочки або розстрочки виконання, зміну способу і порядку виконання рішення, зміну місця проживання чи перебування (у тому числі про зміну їх реєстрації) або місцезнаходження, а боржник - фізична особа - про зміну місця роботи.

6. Боржник зобов'язаний:

утримуватися від вчинення  дій,  які  унеможливлюють  чи ускладнюють виконання рішення;
надавати у  строк,  установлений  державним  виконавцем, достовірні відомості про свої доходи та майно, у тому числі про майно, яким він володіє спільно з іншими особами, про рахунки у банках чи інших фінансових установах;
своєчасно з'являтися за викликом державного виконавця;
письмово повідомляти державному виконавцю про майно,  що перебуває в заставі або в інших осіб, а також про кошти та майно, належні боржникові від інших осіб.

7. Особи, які беруть участь у виконавчому  провадженні, зобов'язані сумлінно користуватися усіма наданими їм правами з метою забезпечення своєчасного та в повному обсязі вчинення виконавчих дій.

168
Купля - продажа / Продам ноутбук Samsung R60+
« : Апреля 26, 2011, 14:51:00 »
Собственно САБЖ:

Диагональ экрана, дюймов - 15,4
Разрешение экрана - 1280x800
Тип процессора - Intel Core 2 Duo T5750
Частота, GHz - 2.4
Предустановленная ОС - Windows XP
Масса, кг - 2,7
Объем оперативной памяти (стандарт/максимум) - 2048/4096
Жесткий диск, GB - 160
Оптический привод - DVD-RW Super Multi
Графический адаптер, объем памяти - ATI Radeon, 256MB
Wi-Fi +

Все в рабочем состоянии, не поцарапан, не бит. В комплекте зарядка, документы.

Цена - 3200 грн (торг)

+38 (066) 1878602 - Коля
 

169
Підсистема інформаційних повідомлень про публічні торги з реалізації арештованого (та конфіскованого) майна, що знаходиться за адресою в Інтернеті https://trade.informjust.ua/ надає можливость користувачам отримувати деталізовану інформацію про умови торгів, лоти та майно, що виставлені на торги та результати проведених торгів. Більш детально можна ознайомитися з останніми повідомленнями про торги з реалізації конфіскованого та арештованого майна; останніми повідомленнями про результати торгів з реалізації конфіскованого та арештованого майна; останніми повідомленнями про майно для безоплатної передачі, тощо.
За інтернет-адресою https://trade.informjust.ua/vpdoc/getdoc.aspx, сторони виконавчого провадження можуть отримати доступ до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень з метою отримання інформації про стан виконання виконавчого провадження. Для отримання доступу до бази необхідно мати номер виконавчого провадження у ЄДРВП та ідентифікатор для доступу, який зазначається  лише в постановах, які направляються стягувачу та боржнику.

170
Кожному автовласнику та водієві доводиться періодично стикатися з органами державної виконавчої служби через несплату штрафів ДАІ. В арсеналі виконавчої служби чимало дієвих заходів для стягнення боргів. Арешт рухомого та нерухомого майна, заборона виїзду за кордон до виконання своїх зобов’язань, накладення адміністративного стягнення за невиконання вимог державного виконавця, тощо.
Натомість боржники нерідко намагаються уникати державних виконавців, чим лише створюють собі проблеми, з подальшими негативними фінансовими наслідками для них.
Відповідно до Адміністративного кодексу України при вчиненні порушень правил дорожнього руху на підставі протоколу виноситься вмотивована постанова органу ДАІ або суду про накладення на порушника адміністративного стягнення.
На протязі 15-денного терміну боржник зобов’язаний оплатити накладений на нього штраф, та обов’язково представити квитанцію про сплату в органи ДАІ за місцем проживання.
У разі несплати порушником штрафу протягом 15 днів постанова про адміністративне стягнення надсилається до відділу державної виконавчої служби для виконання в примусовому порядку відповідно до Закону України «Про виконавче провадження», при чому розмір штрафу збільшується вдвічі згідно ч. 2 ст. 308 КУпАП.
Відділ державної виконавчої служби, одержавши постанову про накладення адміністративного стягнення, якщо вона відповідає вимогам ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження", відповідно до вимог ст.ст. 17, 19, 20, 25 Закону України «Про виконавче провадження» відкриває виконавче провадження і надає боржнику термін до 7 днів для самостійного виконання.
Заходами примусового виконання відповідно до вимог Закону України «Про виконавче провадження» є звернення стягнення на майно, заробітну плату, доходи, пенсію, стипендію боржника, тощо.
На підставі ст.28 Закону України «Про виконавче провадження» у разі невиконання постанови, у строк для добровільного виконання, з боржника постановою державного виконавця, яка затверджується начальником відділу державної виконавчої служби, стягується виконавчий збір у розмірі 10% від суми штрафу, та витрати, пов'язані з проведенням виконавчих дій.
За порушення вимог державного виконавця та Закону України «Про виконавче провадження», тобто ухилення від сплати коштів, неявка на виклики державного виконавця без поважних причин, відповідно до ст.ст. 89,90 боржник – фізична особа несе відповідальність у вигляді штрафу розміром від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, та боржник – юридична особа у вигляді штрафу розміром від сорока до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; а у разі наявності ознак злочину боржник притягується до кримінальної відповідальності.

171
9 березня 2011 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)» від 04.11.2010 №2677, яким викладено в новій редакції Закон України «Про виконавче провадження». Це, в свою чергу означає, щодо платників, які мають заборгованість перед Пенсійним фондом, будуть застосовані нові повноваження відділу державної виконавчої служби.

Цей нормативний акт принципово змінює наступне:

-надано право державному виконавцю накладати арешт на кошти, які перебувають на рахунках і вкладах у банках та інших фінансових установах;
- державному виконавцю надано право звертатися до суду за встановленням тимчасового обмеження у праві виїзду боржника - фізичної особи або керівника боржника - юридичної особи за межі України - до виконання зобов'язань за рішенням, у разі ухилення боржника від виконання зобов'язань, покладених на нього рішенням;
- скорочено строки пред'явлення виконавчих листів та інших судових документів до виконання з 3-х до 1 року;
- збільшено виконавчий збір з 50 до 80 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, у разі невиконання боржником - юридичною особою у семиденний строк рішення немайнового характеру;
- змінена черговість задоволення вимог стягувачів щодо заборгованості до Пенсійного фонду, з третьої на четверту чергу;
- врегульовано питання надсилання документів виконавчого провадження (постанов про відкриття виконавчого провадження або відмову у відкритті виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до статті 47 Закону) рекомендованими листами з повідомленням про вручення;
- надано право стягувачу в разі повернення виконавчого документа за його письмовою заявою, повторно пред'явити виконавчий документ до виконання протягом строків, встановлених статтею 22 Закону;
- державному виконавцю надано право звернутися до суду з поданням про винесення ухвали про розшук боржника, у разі відсутності відомостей про місце проживання, перебування чи місцезнаходження боржника - фізичної особи;
- передбачено, що звернення стягнення на кошти та інше майно фізичних осіб -підприємців здійснюється за правилами, які передбачають звернення стягнення на майно боржника - юридичної особи;
- передбачено поширення арешту також на кошти на рахунках, які будуть відкриті після винесення постанови про накладення арешту.
- державному виконавцю надане право реалізовувати на комісійних умовах рухоме майно, вартість якого не перевищує сто п'ятдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, товари побутового вжитку, а також інше рухоме майно (у разі якщо стягувач не заперечує проти цього);
- зменшено суму заборгованості з п'яти до трьох мільйонів гривень щодо підвідомчості виконавчих проваджень відділом примусового виконання рішень;
- змінений механізм та порядок стягнення аліментів під час відрахування із пенсії боржника;
- посилена відповідальність за невиконання рішень, що зобов'язують боржника вчинити певні дії (щодо посадових осіб від 20 до 40 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (було від 10 до 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян) та щодо боржника - юридичної особи від 40 до 60 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (було від 20 до 30 неоподаткованих мінімумів доходів громадян);
- змінений порядок оскарження рішення, дій чи бездіяльності посадових осіб державної виконавчої служби;
- надано право cтягувачу звернутися з позовом до юридичної особи, яка зобов'язана здійснити стягнення коштів з боржника, у разі невиконання рішення з вини такої юридичної особи;
- посилена адміністративна відповідальність за невиконання законних вимог державного виконавця від 20 до 70 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (було від 2 до 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян);
-передбачена кримінальна відповідальність за втручання в діяльність працівника державної виконавчої служби чи вчинення опору державному виконавцю під час виконання ним службових обов'язків;
- внесено зміни в ст. 59 та 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» щодо накладення арешту на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку за постановою державного виконавця та щодо розкриття банківської таємниці органам державної виконавчої служби на їх письмову вимогу з питань виконання не лише рішень судів, а й інших рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження";
- внесено зміни до ст. 6 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» щодо обов'язку боржника повідомляти державного виконавця про відкриття розрахункового рахунку в банку.

172
У новій редакції Закону України «Про виконавче провадження», зокрема, передбачено наступне:

уточнено, які саме виконавчі документи підлягають виконанню державним виконавцем. До таких документів, зокрема, віднесені виконавчі листи судів, ухвали, постанови судів, судові накази, виконавчі написи нотаріусів, постанови органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення і т.д.;

обумовлено, що звернення стягнення на грошові кошти та майно фізичних осіб-підприємців здійснюється за правилами, встановленими для стягнення коштів та майна боржника юридичної особи;

звернення стягнення на зарплату та інші доходи боржника можливо, зокрема, у випадку виконання рішення про стягнення на суму не більше трьох мінімальних зарплат (раніше – двох мінімальних зарплат);

підприємства, підприємці здійснюють відрахування із зарплати боржника і перераховують кошти стягувачу в строк, встановлений для здійснення зазначених виплат боржника, а якщо такий строк не встановлений – до 10 числа кожного місяця, наступного за звітним. При цьому такі підприємства і підприємці кожні 6 місяців повинні направляти державному виконавцю звіт про здійснені відрахуваннях та виплатах;

загальний розмір усіх відрахувань під час кожної виплати зарплати залишився на колишньому рівні – не більше 50% зарплати, яка повинна бути виплачена працівникові, в тому числі в разі відрахування за кількома виконавчими документами.

Новою редакцією Закону істотно скорочено термін пред’явлення для виконання виконавчих документів, що видаються судами: якщо раніше такий термін складав 3 роки, то зараз він скорочений до 1 року. В Прикінцевих та Перехідних положеннях Закону встановлено, виконавчі документи, видані до набуття чинності Закону, пред’являються до виконання в строки, встановлені на момент їх видачі.

Рухоме майно, вартість якого не перевищує 150 неоподатковуваних мінімумів (2550 грн.), товари побутового вжитку, а також інше рухоме майно (якщо стягувач не заперечує) будуть реалізовуватися на комісійних умовах. Нерухоме майно, транспортні засоби, повітряні, морські, річкові судна будуть, як і раніше,будуть реалізовуватися на торгах (аукціонах). При проведенні торгів або комісійного продажу дозволена повторна уцінка до 50% початкової вартості.

Виконавчий збір, що стягується з боржників при виконанні рішень немайнового характеру збільшено для фізичних осіб з 20 до 40 (з 340 до 680 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а для юридичних осіб – з 50 до 80 (з 850 до 1360 грн.).

Розміри штрафів, які державний виконавець накладає у разі невиконання рішення, що зобов’язує боржника виконати певні дії, а також рішення про поновлення на роботі також збільшені. З моменту вступу в силу нової редакції Закону, розмір штрафу буде становити:

для фізичних осіб за такі дії (чи, радше, бездіяльність) складе від 10 до 20 (від 170 до 340 грн.);
для посадових осіб – від 20 до 40 (від 340 до 680 грн.);

для юридичних осіб відповідно від 40 до 60 (від 680 до 1020 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Державний виконавець отримав право безпосереднього доступу до баз даних та реєстрів, у тому числі електронних, які містять інформацію про боржників, їх майно та засоби. Порядок доступу до таких реєстрів має встановити Міністерство юстиції спільно з відповідними державними органами.

Відповідно до нового Закону в разі самостійного (раніше – добровільного) виконання боржник несе пряме зобов’язання документально цей факт підтвердити.

Легалізовано новий спосіб впливу на недобросовісного боржника – заборона на виїзд за межі України, але тільки на підставі відповідного рішення суду.

173
Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)". Законодавчим актом, проект якого був розроблений Міністерством юстиції, викладено у новій редакції Закон "Про виконавче провадження"

Законодавчим актом, проект якого був розроблений Міністерством юстиції, викладено у новій редакції Закон "Про виконавче провадження".

Новою редакцією Закону змінюється роль боржника у виконавчому провадженні. Попередня редакція Закону надавала боржнику законні можливості для ухилення від виконання судових рішень — фактично кожна процесуальна дія повинна була погоджуватись державним виконавцем з боржником. Новою редакцією пропонується відійти від можливості адміністративного оскарження боржником дій державного виконавця та забезпечити виключно судову процедуру. Адже тільки суд, який виносив рішення, може фактично й далі вирішувати можливість або неможливість його виконання.

Також в ухваленій редакції Закону передбачено новий механізм реалізації та оцінки арештованого державним виконавцем майна. Зокрема виключно на прилюдних торгах (аукціонах) реалізовуватиметься лише нерухоме майно, транспортні засоби, повітряні, морські та річкові судна. В інших випадках реалізація майна допускається на комісійних засадах.

Крім того, законодавством України не було передбачено відповідальності фізичних осіб за невиконання рішення суду, що дозволяло останнім свідомо не виконувати ці рішення. В ухваленому Законі передбачено встановлення адміністративної відповідальності фізичної особи за невиконання рішення суду.

Законом надається можливість державному виконавцю для швидкого отримання інформації відносно боржника та оперативного звернення на нього стягнення.

Законом пропонуються заходи, які покликані змінити ставлення до державного виконавця як до представника влади. Зокрема, це встановлення відповідальності за чинення державному виконавцю перешкод, погрози його життю, здоров’ю, майну під час виконання ним своїх службових обов’язків, а також підвищення його соціальної захищеності.

Також вирішено проблему неузгодженості норм Закону України "Про виконавче провадження" з нормами інших законодавчих актів в частині організації примусового виконання рішень. В тому числі це стосується процесуальних кодексів в частині організації виконання окремих категорій рішень, процедури винесення цих рішень та звернення їх до виконання. Ухваленим Законом внесено зміни до Цивільного процесуального, Господарського процесуального, Кримінального, Кримінально-процесуального кодексів, Кодексу адміністративного судочинства України та законів "Про державну виконавчу службу", "Про банки і банківську діяльність", "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні".

174
Автор, проверяй текст на правдоподобность перед публикацией. Изменения в Закон Украины "Об исполнительном производстве" кардинально ничего не поменяло - исполнительная служба как могла описывать иммущество, в т.ч. и недвижимое и реализовывать его через открытые аукционы, так и может по новому закону. Арест - это не конфискация - арест налаживает ограничения на отчуждение иммущества должника (например, вы должник, и у вас долг 50000 грн и у вас есть "Жигули" копейка и дом в Гуляйполе - ни зарплаты ни иного дохода нет - в таком случае ваш кредитор при написании заявления на открытие исполнительного производства мог и может попросить службу наложить арест как определенное иммущесто (читай выше), так и на все иммущество должника в границах долга - это мера защиты - чтобы должник не смог свое иммущество благовременно "спихнуть"). Также исполнительная служба как выселяла должников по решению суда так и будет выселять. И понятно никто не будет и не может описывать и продавать квартиру за долг в 100 грн, есть порядок обращения взыскания на иммущество должника - сначала движимое иммущество (бытовая техника и тд), если реализация первого иммущества не покрывает обязательств - транспорт, и в самую последнюю очередь недвижимость и земельные участки. И так само у исполнительной службы был доступ к базам (БТИ, ВЗР, ДТН, ГАИ - просто исполнитель делал запросы в соответсвующие органы). И раньше по заявлению взыскателя можно было через суд ограничить выезд гражданина до исполнения им же своих обязательств (будь-то алименты или кредит). И раньше было, если решение суда вступило в законную силу его нельзя было обжаловать, всегда у должника есть время на обжалование, всегда! А это что за бред: "Открытые торги по реализации имущества отныне будут касаться только движимого имущества, а жилье и участки станут реализовывать через комиссию, а не публично. То есть насколько выгодно продадут ваше добро, будет зависеть только от комиссионера", - недвижимость, транспорт, земли - и по новому закону реализовывать нужно через аукцион, а вот "бытовую мелочь" в порядке коммисионного магазина - служба дает обьявления в городе через газету - находятся покупатели - продают, не находятся - делают переоценку стоимости и опять продают. Раньше за должником нужно было бегать, просить разрешения отправить долг в бухгалтерию его предприятия для удержания. И что самое главное: все кричат да что это такое, да как посмели, но когда крикуны становятся на место взыскателей - потом возмущаются, а что вы (служба) ничего с должником не можете сделать??
Для невнимательных - http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2677-17 Закон Украины "Об исполнительном производстве", который вступает в силу с 08.03.2011 года, удачи.

175
Купля - продажа / Re: Продам комп
« : Февраля 15, 2011, 13:11:10 »
ипу. ты его золотом покрыл, пока пользовался? Новый Samsung 2223NW - 1368 грн, Samsung на 500Gb - 377 грн, GeForce 7600 - 400 грн, DDR2 1Gb - 140 грн, DVD-RW - 140 грн - и это все с натяжкой. Продавать тебе, покупать не мне. Гуд лак)

176
Компьютеры и IT / Мережа «ОГО!»
« : Ноября 23, 2010, 12:20:50 »
Кто что знает о этой услуге Укртелекома в Гуляйполе. Порты разжаты?

177
Новости / Re: Умер В.Черномырдин
« : Ноября 03, 2010, 14:43:54 »
Неожиданно(

178
Собственно САБЖ - любая звуковая карта в рабочем состоянии б\у.

179
Новости (события) / Re: Фонтан
« : Июля 20, 2010, 11:42:27 »
Не туда деньги плывут. Насущных проблем выше крыши (дороги, т.е. их отсутствие, очередь в сад, воды у половины населения нет, у второй нет канализации). Похоже используют схему хлеба и зрелищ. Вот кинотеатр просрали. По-черному просрали.

180
Подскажите нормальный комплект спутникового телевидения (без карточек оплаты, т.е. стандартно на три спутника Амос, Сириус, Жарптица) для дома - открытые украинские и русские каналы. Простой тюнер и тарелка.

Вопросы: кто подключает, цена комплекта и цена установки.

Спасиб.

Страницы: 1 ... 10 11 [12] 13