всем и так понятно, что государство пытается заткнуть щели в бюджете и в ПФУ всеми способами. и никто не спорит что не с предпринимателей нужно брать эти деньги - есть и другие, которые за год умножают капиталы в три и более раза, но вопрос в другом - если есть исполнительный документ - исполнительная служба его исполняет. и собачится нужно не с исполнительной службой (так как она грубо говоря "руки"), а с ПФУ (который выдает документ). а получается как обычно - про*бали, прозевали, спустили, а когда доходит до принудительного исполнения - всех собак спускают. так у нас заведено - когда петух клюнет - начинаем что-то делать, а последняя стадия это исполнение решений и здесь уже мало что можно сделать. а государство своего добьется всеми способами - читайте ЗУ "Про виконавче провадження"
Угу, знакомый тоже с ними собачится
знакомый эт я , ну не особо то оно меня и напрягает в плане Исполнительной службы - которая по каким то своим законам живёт вопреки Конституции и законам Украины. Правда машина в угоне по базе ГАИ числиться довольно длительное время и со слов работника и.с. на всё имущество арест наложен (постановление или какой ли бо документ подтверждающий их слова и действия я так и не добился получить, даже после того , - как оставил там заявление в письменном виде ) ну и решил забить на это дело пока не дождусь результатов суда. осталось думаю не долго ждать, а там видно будет.
Сколько крика и шума, а вот действительно сесть и прочитать права и обязанности должника в ЗУ "ПВП" это наверное трудно. И настоятельно советую прочитать права державного виконавця в этом же законе. Я так понимаю тов. "Патріот" - это гражданин Левченко - вам должно быть стыдно за те записки сумашедшего, которые вы пишите куда уже только можно - такого бреда даже гражданин Стеценко не пишет. И меньше читайте гадость в интернете, особенно от гражданки Риммы Билоцерковской и Ко. Исполнители, тов. Патриот, не действуют и не действовали ни из под тижка, и никого не придавливают из близких, и тем более не убивают и не собираются вас убивать (как вы пишите в жалобах), не собираются калечить Ваших близких, не вымогают взятки. Мы прошли министерскую проверку, обласную, обласную ПФУ, прокурорскую проверку и вы думаете нам все так бы с рук спустили? Интернет, конечно, полезная штука - никто не спорит, но любую информацию нужно "проваривать" в голове и проверять, а не тупо копировать. Это не "свавілля виконавчої служби" - это беспредел государства, так исполнительная служба обычный инструмент выполнения функций этого *баного государства. Так хочется назвать Вас мудаком... но благо Вы и сами воспользовались конституционным правом им быть.
Відповідно до розд. 8 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” з 01.01.2011 р. були виключені ч. ч. 1 –9 ст. 106 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, а саме ч. 3 вказаної статті передбачався статус вимоги про сплату боргу як виконавчого документа. Відтак, відповідач відкрив виконавче провадження на підставі документа, який не є виконавчим. Згідно із п. 14 ст. 106 вказаного закону лише рішення органу Пенсійного фонду про нарахування пені або накладення штрафу, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, є виконавчим документом.
Згідно із ч. 1 ст. 19 Закону України “Про виконавче провадження” державний виконавець відкриває виконавче провадження лише на підставі виконавчого документа, зазначеного в статті 17 цього закону.
Згідно із ст. 25 Закону України «Про виконавче провадження»державний виконавець відмовляє у відкритті виконавчого провадження у разі неподання виконавчого документа, зазначеного у статті 17 цього закону. Однак такі дії не були вчинені відповідачем.
Стаття 25. Заходи впливу та стягнення
1. Рішення, прийняті органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами.
Положення цієї статті поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
2. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.
3. Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.
4. Територіальний орган Пенсійного фонду у порядку, за формою і в строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.
У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом Пенсійного фонду в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики.
У разі якщо згоди з органом Пенсійного фонду не досягнуто, платник єдиного внеску зобов'язаний сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею протягом десяти робочих днів з дня надходження рішення відповідного органу Пенсійного фонду або оскаржити вимогу до органу Пенсійного фонду вищого рівня чи в судовому порядку.
У разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом Пенсійного фонду, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів з дня надходження узгодженої вимоги, територіальний орган Пенсійного фонду надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки.
У випадках, зазначених в абзаці шостому цієї частини, територіальний орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду з позовом про стягнення недоїмки. При цьому заходи досудового врегулювання спорів, передбачені законом, не застосовуються.
5. Вимога територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки або рішення суду щодо стягнення суми недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом.
З дня набрання чинності цим Законом суб'єкти підприємницької діяльності, які обрали спрощену систему оподаткування відповідно до Указу Президента України від 3 липня 1998 року N 727/98 ( 727/98 ) "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва", розділу IV Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року N 13-92 ( 13-92 ) "Про прибутковий податок з громадян" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., N 10, ст. 77), нараховують, обчислюють та сплачують єдиний внесок відповідно до цього Закону.
А по поводу вашей цитаты из решения - то скорей всего судья не правильно применил нормы материального права и не более. Открою вам одну тайну
Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб
{ Частину першу статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину другу статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину третю статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину четверту статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину п'яту статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину шосту статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину сьому статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину восьму статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину дев'яту статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
Нет, закон не рассматривался целый год, перзидент подписал закон 08.07.2010 года, а согласно ч. 1 Розділ VIII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ этого закона - он вступает в силу 01.01.2011 года.- Если оглашена дата когда он вступил в силу 01.01.2011 года - каким боком он коснулся 2010 года ?
II. Цей Закон набирає чинності з дня опублікування.
Президент України В.ЯНУКОВИЧ
м. Київ, 8 липня 2010 року
N 2461-VI
Re: Свавілля виконавчої служби в Гуляйполі відносно підприємців.
« Ответ #8 : Ноября 05, 2011, 18:23:26 »
Цитировать
Это не "свавілля виконавчої служби" - это беспредел государства, так исполнительная служба обычный инструмент выполнения функций этого *баного государства. Так хочется назвать Вас мудаком... но благо Вы и сами воспользовались конституционным правом им быть.
Цитата правильная, но не вырывайте из текста - действительно, финансовые санкции, штрафы, пеня за несвоевременную оплату взносов в ПФУ с 06.08.2011 года нами не исполняются и пенсионным фондом не выносятся, кроме самих взносов - взносы за 2 полугодие 2010 года, как и за 2011 год никто не отменял. отменили взносы для пенсионеров и инвалидов начиная с августа. пиздец, вы безнадежны. умываю руки.
Патриот, со всем уважением, понятие профессиональная этика применимо к работе. Если вы придете в кабинет, тогда да. Интернет - форумы не кабинет, и человек не выступает как должностное лицо на официальном ресурсе. Поэтому применять параметры профессиональной этики просто несерьезно, да и подло. Но это ИМХО.
Суть апеляції полягає в новому (повторному) розгляді і перевирішенні справи судом апеляційної інстанції. Таким чином, апеляційне оскарження і перевірка рішень і ухвала суду першої інстанції забезпечує їх законність і обґрунтованість, захист прав, свобод та інтересів осіб, які брали участь у справі, а також публічних інтересів.
Водночас апеляційне провадження є однією з форм, що забезпечує однакове застосування судами законів при вирішенні справ. Розгляд справ за апеляційними скаргами дозволяє виправляти помилки судів першої інстанції, і спрямовувати їх роботу, забезпечуючи правильний і однаковий підхід до застосування норм матеріального і процесуального права, а також має превентивний характер — попереджує порушення норм права громадянами, організаціями, посадовими і службовими особами.
Так что не отчаивайтесь, так как на основании решения суда гос. исполнитель в праве и без вашей участи войти в ваше жилье для проведения исполнительных действий. Все идет своим чередом, и если вы до сих пор ведете счет, то скоро он сравняется. Аргентина-Ямайка 5:0. Приятных снов.
Стосовно приписів пункту 8.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року N 21-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за N 64/8663, у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 22.10.2010 р. N 25-1, за яким стягнення заборгованості із сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості, або застосування штрафних санкцій, колегія суддів зазначає наступне. Ця Інструкція визначає процедуру добровільної участі осіб у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, стягнення заборгованості зі сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій та інших платежів до бюджету Пенсійного фонду України, нарахування і сплати фінансових санкцій та пені, а також відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах (пункт 1.2). Тобто, вказана Інструкція є підзаконним актом та не визначає коло виконавчих документів й обов’язки виконавчої служби.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/18516509
Віктор Янукович і Микола Азаров оприлюднили цифри чорнобильських пенсій, які люди відсуджують в судах – від 25 до 35 тисяч гривень. Погодьтеся, при мізерних пенсіях в Україні такі розміри соціальних виплат справді вражають.
- Я не знаю, хто і з якою метою дезінформує керівництво держави, може, таким чином чиновники прикривають свою безпомічність в питаннях налагодження діалогу із суспільством, зокрема, громадськими організаціями. Максимальний розмір пенсійної виплати, що може відсудити собі «чорнобилець», не перевищує 7-8 тисяч гривень. Безумовно, що люди відсуджують і відшкодування за попередні роки, проте ці виплати є одноразовими і не є щомісячною пенсійною виплатою. Погоджуюсь, що при середньому розмірі пенсій в 1200 гривень пенсійна виплата 8 тисяч є значною. Проте виникає питання: рівні пенсій колишніх депутатів, міністрів, суддів, прокурорів інших чиновників складають і 15, і 20, і 30 тисяч гривень, і це наших урядовців не дуже хвилює, а от пенсія в розмірі 8 тисяч гривень для людей, які реально ризикували своїм життям та втратили здоров’я, викликає бурю емоцій?
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про виконавче провадження
Стаття 46. Винагорода державному виконавцю
1. Державний виконавець, який забезпечив своєчасне виконання виконавчого документа в повному обсязі, за рахунок стягнутого з боржника виконавчого збору одержує винагороду в розмірі п'яти відсотків стягнутої ним суми або вартості майна, але не більше п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а за виконавчим документом немайнового характеру - не більше п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Порядок виплати винагороди державному виконавцю встановлюється Міністерством юстиції України.
Фінансова зацікавленність державного виконавця у найкоротші строки витрухнути з підприємця гроші.
Фінансова зацікавленність державного виконавця у найкоротші строки витрухнути з підприємця гроші.
Оп, новость. Это кроме оклада/премии?
4.17.1. Державний виконавець, який забезпечив реальне,
своєчасне й законне виконання виконавчого документа, за рахунок
стягнутого з боржника виконавчого збору, одержує винагороду
Раз в законі прописано то звичайно плюс до окладу.
1. Державний виконавець, який забезпечив своєчасне виконання виконавчого документа в повному обсязі, за рахунок стягнутого з боржника виконавчого збору одержує винагороду в розмірі п'яти відсотків стягнутої ним суми або вартості майна
ЗУПро виконавче провадження
Стаття 12. Права і обов'язки сторін та інших учасників виконавчого провадження
1. Сторони виконавчого провадження мають право ознайомлюватися з матеріалами виконавчого провадження, робити з них виписки, знімати копії, заявляти відводи у випадках, передбачених цим Законом, оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державного виконавця з питань виконавчого провадження у порядку, встановленому цим Законом, подавати додаткові матеріали, заявляти клопотання, брати участь у провадженні виконавчих дій, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої доводи та міркування з усіх питань, що виникають у ході виконавчого провадження, у тому числі під час проведення експертизи, заперечувати проти клопотань, доводів та міркувань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими законом.
Уважаемый, не забывайте, что вы в роли должника и у вас больше обязанностей чем прав. И хватить херню нести постоянно - вот выиграете суд в последней инстанции - тогда будете говорить, что исполнительная была неправа. А то вас послушаешь - один УЖС - и посылают, и угрожают, и бьют, и калечат, и обманывают, и воруют, но еще пока не расстреливают. Прямо-таки АД >:D
ПАТРІОТ - ссылку на первоисточник информации, если не затруднит, предоставьте пожалуйста на всеобщее обозрение
ришения принято вчера 25.11, через пять дней оно вступит в силу , знакомый мне его даст и тогда оно здесь появится.
Ст., 25 п.5. Копії постанови про відкриття виконавчого провадження надсилаються не пізніше наступного робочого дня стягувачу та боржникові.
Ст.,31. п.1.крім постанов про відкриття виконавчого провадження або відмову у відкритті виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до статті 47 цього Закону, що надсилаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Конституція України
Стаття 57. Кожному гарантується право знати свої права і
обов'язки.
Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і
обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у
порядку, встановленому законом.
Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і
обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку,
встановленому законом, є нечинними.
Виконавча служба - >:D - там работают одни фальсификаторы, "хапуги", бюрократы, все без юридического образования, и думают только о том, как бы всех обмануть и набрать денег в карманы.
А вы розовый и пушистый - :D самый законопослушный гражданин, занимаетесь предпринимательской деятельностью согласно закона, исправно платите все налоги, у вас есть патент.
Главное правило войны с государственной машиной и аппаратом в целом - у вас должна быть идеальная репутация. А свои грехи по налоговой, я думаю, вы знаете :-X
- Дабы задушить вашу "жабу" по поводу уплаты налогов - при начислении з\п 1700 грн. в бюджет в виде налогов уходит 434 грн., я думаю подсчитать сколько остается в итоге вы сможете. Меньше эмоций. Больше трезвости.
Виконавча служба - >:D - там работают одни фальсификаторы, "хапуги", бюрократы, все без юридического образования, и думают только о том, как бы всех обмануть и набрать денег в карманы.
А вы розовый и пушистый - :D самый законопослушный гражданин, занимаетесь предпринимательской деятельностью согласно закона, исправно платите все налоги, у вас есть патент.
Главное правило войны с государственной машиной и аппаратом в целом - у вас должна быть идеальная репутация. А свои грехи по налоговой, я думаю, вы знаете :-X
Подписной индекс газеты в студию.
Кроме как заставить ВДС вытребовать деньги с предпринимателей, у кого то мозгов на большее не хватило, использовать последние, то есть связующее звено между народом и властью - исполнители естественно не могут с этим не согласиться (приказ есть приказ, а приказы как всем известно не обсуждаются, а выполняются) Вот и напрашивается вопрос - с кем надо тогда "воевать" и кому что либо доказывать?
дык это не секрет - что вышестоящий ответственности не понесёт ни какой - исполнителю , который реализовал ето "по собственной инициативе" - ну выговор будет, и лишат премии возможно. Если вон заборы сами по себе растут вокруг ВР и причём с асфальта и весьма странный и не всем заметный. (наверное результат инопланетного вмешательства)Что уж говорить о каком то Гуляйполе и его жителях?
Ви ж не хочите сказати, що в Гуляйполі якась інша Конституція? чи КАС в нас не такий як в Києві?
Ви ж не хочите сказати, що в Гуляйполі якась інша Конституція? чи КАС в нас не такий як в Києві?
Помню мне как-то ответили в одной организации на «ну вот в законе же написано...»
«Нам по@уй на ваш закон, у нас есть ведомственная инструкция!»
Помню мне как-то ответили в одной организации на «ну вот в законе же написано...»
«Нам по@уй на ваш закон, у нас есть ведомственная инструкция!»
Вы-ПАРАЗИТЫ на теле предпринимателей!Вы-отстой общества,которое вас не выбирало и,просто-НЕНАВИДИТ!Много ещё можно эпитетов в ваш адрес говорить,но,вы,я думаю,преамбулу поняли и осознали
90% наших предпринимателей перепродают готовую продукцию без сертификатов и гарантий.- про поводу сертификатов - практически все сертификаты предоставлены производителем в открытом доступе самим производителем, если таковой нет - то связываться с таким товаром - себе дороже. С пол года назад меня пытались достать по этому поводу " Бакалавры"- даже грозились конфискацией и штрафом заоблачным. Описывали больше двух часов всё то что в глаза бросилось на витрине, причём своими словами, даже не поинтересовавшись что это и где применяется. Когда потребовали что бы я подписал ихние документы - я их послал, вежливо попросив удалиться и не мешать работать. В итоге сам перезвонил на Киев, откуда идёт основная поставка и мне их юрист доходчиво объяснил, что существует перечень утвержденный кабмином товаров и продукции подлежащей обязательной сертификации. А то, что было у меня - самодеятельность, к тому же тех структур - которые ни малейшего отношения не имеют к контрабанде и сертификации товара .... Размахивать удостоверением и утверждать что ты что то нарушил и будут большие проблемы может любой, но для того что бы это делать - надо как минимум основание предоставленные в письменном виде и сопроводительные документы предварительно выписанные на проверку .
Бакалавр - это круто, особенно если получил его самостоятельно и без денег. А магистр, уважаемый, стоит 24 тыс. грн./год. Повторяю, без юридического образования в исполнительной никто не работает.
2 vlad: я имею ввиду товар "палаточников", которые закупают его на вещевых оптовых рынках. По поводу перечня товаров, подлежащих обязательной сертификации я не спорю.
Звичайно тему де про владу говорять правду і та правда не зовсім приємна для вух держслужбовців треба запхати подалі від очей .... проте Адмін всесильний....
Звичайно тему де про владу говорять правду і та правда не зовсім приємна для вух держслужбовців треба запхати подалі від очей .... проте Адмін всесильний....
Ні ну я ж не того не наїзджав я так в пориві емоцій
Надеюсь ты всё понял,щенок ,под именем "backyard"?!!!
Не вовремя получили постанову об открытии исполнительного производства или по каким-то причинам вообще не получили
5. Копії постанови про відкриття виконавчого провадженняhttp://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=2&nreg=606-14
надсилаються не пізніше наступного робочого дня стягувачу та
боржникові.
И,специально для ЗАДВОРКА: Не "налаживается",а НАКЛАДЫВАЕТСЯ.Вы там все такие,дикие "бакалавры".....купившие дипломы по дешёвке и не пытающиеся учиться юриспруденции.Теперь,пускай слюни сам на себя и моли Бога,чтобы не попасть под статью самому!
Вихід - заплатити хабар, сума якого може перевищувати сам штраф- цена вопроса после уплаты "задолженности" и всего прочего в Запорожье + 100$ что бы убрать с базы ГАИ машину которая в розыске, машина была поставлена на штраф площадку с подачи нашей ВДС ...
Розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Яготин Київської області справу за позовом ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 до відділу державної виконавчої служби Яготинського районного управління юстиції Київської області про визнання неправомірними дій та про скасування постанов про відкриття виконавчого провадження
Розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні апеляційного суду у місті Києві цивільну справу за апеляційною скаргою старшого державного виконавця відділу державної виконавчої служби Яготинського управління юстиції Київської області на ухвалу Яготинського районного суду Київської області від 03 жовтня 2011 року у справі за поданням старшого державного виконавця відділу державної виконавчої служби Яготинського районного управління юстиції Київської області про вирішення питання щодо примусового проникнення до житла боржника
Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій.
Ст. 42 Господарського кодексу визначає, що підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Вспоминаем экономику: Прибуток - це сума, на яку доходи перевищують пов'язані з ними витрати, тобто чистий прибуток після сплати податків
2. Підпункт 4 пункту 8 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ( 1058-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49-51, ст. 376) викласти в такій редакції:
"4) фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок), та члени сімей зазначених осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, на період дії законодавчих актів з питань особливого способу оподаткування сплачують страхові внески в порядку, визначеному цим Законом.
Сума страхового внеску встановлюється зазначеними особами самостійно для себе та членів їх сімей, які беруть участь у провадженні такими особами підприємницької діяльності та не перебувають з ними у трудових відносинах. При цьому сума страхового внеску з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, що перерахована до Пенсійного фонду України, повинна становити не менше мінімального розміру страхового внеску за кожну особу та не більше розміру страхового внеску, обчисленого від максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, оподатковуваного доходу (прибутку), загального оподатковуваного доходу, з якої сплачуються страхові внески".
Не вовремя получили постанову об открытии исполнительного производства или по каким-то причинам вообще не получили -
придите, напишите заявление с просьбой отложить производство исполнительных действий - и вам дадут наново срок для самостоятельного исполнения (до 7 дней) - и вы не будете переплачивать 10% исполнительного сбора.
А от виконавці не покаялись.
Крім закону є інструкція, як діє державний виконавець. Якщо державний виконавець не вміє читати то це одна справа тоді йому звичайно можна все.
А якщо вміє, то може це вже невиконання або неналежне виконання службових обов'язків? А якщо зробити так, що хтось проведе гарне розслідування дій виконавчої то ненароком може виявитися, що випадкове не надсилання боржникові постанови виявиться не таким вже й випадковим
От і включають тут деякі бакалаври дурку, щоб тему перевести в русло, тіпа почта не працювала))
"за*бало мракобесие.
Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.
Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.
Все законы и н-п правовые акты, на основании которых ПП обязали доплачивать в ПФУ вступили в законную силу, а значит были обнародованы - а значит доведены до ведома населения, в том числе и до вас- Совершенно верно - не знание закона не освобождает от ответственности и его исполнения, но опять же высказывания противоречащие логике. Опубликован он может быть когда угодно и доведён до широких масс населения - но если указана дата вступления в силу этого закона, то он и исполняется с указанной даты, а не с дня его рассмотрения и последующей публикации. А так получается ПФУ выставляет требование оплатить долг насчитанный на основании ещё не вступившего в силу ? Как на мой взгляд это абсурд, что и пытаемся доказать....
2. Підпункт 4 пункту 8 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ( 1058-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49-51, ст. 376) викласти в такій редакції:
"4) фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок), та члени сімей зазначених осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, на період дії законодавчих актів з питань особливого способу оподаткування сплачують страхові внески в порядку, визначеному цим Законом.
Сума страхового внеску встановлюється зазначеними особами самостійно для себе та членів їх сімей, які беруть участь у провадженні такими особами підприємницької діяльності та не перебувають з ними у трудових відносинах. При цьому сума страхового внеску з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, що перерахована до Пенсійного фонду України, повинна становити не менше мінімального розміру страхового внеску за кожну особу та не більше розміру страхового внеску, обчисленого від максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, оподатковуваного доходу (прибутку), загального оподатковуваного доходу, з якої сплачуються страхові внески".
2 rabbit: По поводу схемы ГАИ - не ошибусь, если скажу, что 90% водителей хоть раз сами давали взятку инспектору и в 89,9% инспектор брал взятку. Это "галимая" привычка "порешать на месте" присутствует как у водителей, так и у инспекторов (это удобно и тем и другим - как говорят по обоюдному согласию) - но инспектора привыкли к этой практике, а водители стали жаловаться "мол вот уроды". Как говорят, сеют одни - а пожинают все.
То, что в описанном случае инспектор требовал деньги для снятия авто с базы после уплаты задолженности - явно минус в карму инспектора. На самом деле авто убирается из базы только по постановлению исполнителя (постанова про закінчення виконавчого провадження), которая направляется в облгаи как и сама постанова про розшук транспортного засобу.
ЗЫ: розыск авто законный - читай ст. 40 ЗУ "Про виконавче провадження" у разі необхідності розшуку транспортного засобу боржника державний виконавець виносить постанову про такий розшук, яка є обов'язковою для виконання органами внутрішніх справ.
2 rabbit: Подозреваю, что я и второй ваш пост не понял)) Уж больно "всё смешалось в доме Облонских". Простуда такая простуда
2 Думающий:
Вместо того, чтобы читать ахинею Белоцерковской, лучше б прочитали пару-тройку н-п актов, а именно: Постанова КМУ від 24 жовтня 2007 р. N 1261 "Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України" и Указ ПУ від 6 квітня 2011 року N 384/2011 "Про Положення про Пенсійний фонд України" - Пенсійний фонд України є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в уповноваженому банку, який визначається Кабінетом Міністрів України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
А если и этого мало - есть такая волшебная аббревиатура ЄДРПОУ (Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України), у которого есть официальный сайт http://irc.gov.ua/ua/Poshuk-v-YeDR.html на котором с помощью нехитрых манипуляций можно найти информацию о всех юридических лицах: ЄДРПОУ Пенсійного фонду України 00035323:(http://savepic.su/966128.png)
Я отнюдь не сторонник ПФУ и его системы в целом, вертикали власти и проводимой ней политикой во всех сферах нашей жизни, но, бл*ть, вы же сами себе проблемы создаете....
Конституция превыше незаконных Законов!Не так ли?
ЦитироватьКонституция превыше незаконных Законов!Не так ли?
Согласен.
А гос. органы работают на основании законов, которые абсолютно не на стороне человека, гражданина, общества. И это бич нашего государства.
Вы не улавливаете суть. Отношение общества, мое личное отношение к тем или иным нормам закона не отменяет их действие как в частности, так и при исполнении мной служебных обязанностей.
Я упоминал недавно - Dura lex sed lex - Закон суров, но это закон. Этого, я думаю, достаточно.
NB:
Работа исполнительной службы заключается не "в дружеских объятиях с должником и понимании всех его насущных проблем" - это не социальная служба, поэтому каждый рабочий день исполнителя никаким образом не похож на День Благодарения.
... У розумінні Закону України від 21 квітня 1999 року N 606-XIV "Про виконавче провадження"...
З А К О Н У К Р А Ї Н И "Про виконавче провадження"
{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 783-XIV ( 783-14 ) від 30.06.99, ВВР, 1999, N 34, ст.274
N 2241-III ( 2241-14 ) від 18.01.2001, ВВР, 2001, N 11, ст.54
N 2618-III ( 2618-14 ) від 11.07.2001, ВВР, 2001, N 44, ст.226
N 2893-III ( 2893-14 ) від 13.12.2001, ВВР, 2002, N 14, ст.96
N 3057-III ( 3057-14 ) від 07.02.2002, ВВР, 2002, N 30, ст.202
N 327-IV ( 327-15 ) від 28.11.2002, ВВР, 2003, N 5, ст.46
N 542-IV ( 542-15 ) від 20.02.2003, ВВР, 2003, N 16, ст.127
N 980-IV ( 980-15 ) від 19.06.2003, ВВР, 2004, N 2, ст.6
N 1095-IV ( 1095-15 ) від 10.07.2003, ВВР, 2004, N 6, ст.37
N 1255-IV ( 1255-15 ) від 18.11.2003, ВВР, 2004, N 11, ст.140
N 1344-IV ( 1344-15 ) від 27.11.2003, ВВР, 2004, N 17-18, ст.250 }
{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 1416-IV ( 1416-15 ) від 03.02.2004, ВВР, 2004, N 19, ст.256
N 1701-IV ( 1701-15 ) від 11.05.2004, ВВР, 2004, N 35, ст.412
N 1868-IV ( 1868-15 ) від 24.06.2004, ВВР, 2004, N 46, ст.511
N 2102-IV ( 2102-15 ) від 21.10.2004, ВВР, 2005, N 2, ст.30
N 2285-IV ( 2285-15 ) від 23.12.2004, ВВР, 2005, N 7-8, ст.162
N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005, ВВР, 2005, N 17, N 18-19, ст.267
N 2631-IV ( 2631-15 ) від 02.06.2005, ВВР, 2005, N 26, ст.358
N 2711-IV ( 2711-15 ) від 23.06.2005, ВВР, 2005, N 33, ст.430
N 2716-IV ( 2716-15 ) від 23.06.2005, ВВР, 2005, N 33, ст.431
N 2798-IV ( 2798-15 ) від 06.09.2005, ВВР, 2005, N 42, ст.464
N 2801-IV ( 2801-15 ) від 06.09.2005, ВВР, 2005, N 48, ст.480
N 2853-IV ( 2853-15 ) від 08.09.2005, ВВР, 2005, N 51, ст.551
N 2875-IV ( 2875-15 ) від 08.09.2005, ВВР, 2005, N 52, ст.562
N 2900-IV ( 2900-15 ) від 22.09.2005, ВВР, 2006, N 1, ст.1
N 3108-IV ( 3108-15 ) від 17.11.2005, ВВР, 2006, N 1, ст.18
N 3201-IV ( 3201-15 ) від 15.12.2005, ВВР, 2006, N 13, ст.110
N 3538-IV ( 3538-15 ) від 15.03.2006, ВВР, 2006, N 35, ст.295
N 3541-IV ( 3541-15 ) від 15.03.2006, ВВР, 2006, N 35, ст.296
N 521-V ( 521-16 ) від 22.12.2006, ВВР, 2007, N 10, ст.84
N 668-V ( 668-16 ) від 20.02.2007, ВВР, 2007, N 16, ст.216
N 540-VI ( 540-17 ) від 18.09.2008, ВВР, 2009, N 6, ст.23
N 1076-VI ( 1076-17 ) від 05.03.2009, ВВР, 2009, N 30, ст.421
N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009, ВВР, 2009, N 36-37, ст.511
N 1276-VI ( 1276-17 ) від 16.04.2009, ВВР, 2009, N 38, ст.535
N 1701-VI ( 1701-17 ) від 05.11.2009, ВВР, 2010, N 4, ст.36
N 1837-VI ( 1837-17 ) від 21.01.2010, ВВР, 2010, N 12, ст.120
N 2453-VI ( 2453-17 ) від 07.07.2010, ВВР, 2010, N 41-42, N 43, N 44-45, ст.529
N 2511-VI ( 2511-17 ) від 09.09.2010, ВВР, 2011, N 4, ст.21 }
{ В редакції Закону
N 2677-VI ( 2677-17 ) від 04.11.2010, ВВР, 2011, N 19-20, ст.142 }
{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 3319-VI ( 3319-17 ) від 12.05.2011, ВВР, 2011, N 45, ст.476
N 3674-VI ( 3674-17 ) від 08.07.2011 }
У вересні 2007 року Товариство звернулося до суду з позовом, в якому з урахуванням зміни позовних вимог просило скасувати рішення управління ПФУ від 11 липня 2008 року N 500, N 501, N 502; від 1 вересня 2008 року N 654, N 655, N 749; від 19 вересня 2008 року N 748, якими до нього застосовано фінансові санкції та нараховано пеню за несвоєчасну сплату страхувальником страхових внесків, донарахованих органом ПФУ.
...тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Відповідно зміст суб’єктивного права особи, у тому числі права особи на звернення до суду, слід визначати із застосуванням законодавства, яке діяло на момент виникнення відповідного права.
Водночас неприпустимість зворотної дії нормативно-правового акта полягає в тому, що запроваджені ним нові норми не можуть застосовуватися до правовідносин, які існували до набрання ним чинності. Отже, приписи нового нормативно-правового акта не можуть змінити обсяг прав, який було встановлено попередніми нормативно-правовими актами. ...
Я просил не влезать в это дело пока не будет решения суда. Выиграю я - хорошо, проиграю суд - молча заплачу ту недоимку и на этом всё закончится. Зачем этот конфликт вообще нужен если дело рассматривается судом и рано, или поздно всё же будет решение суда в чью то пользу.
На сьогодні був призначений суд про проникнення до мого житла. Судя відклала і призначила іншу дату... Приємно, що хоч судя розумієи будут откладывать в долгий ящик, потому как прекрасно понимают, что это уже не админ нарушение, а уголовно наказуемые действия. Если будут последствия- там выговором не отделаешся. Жаль только к нашим работникам ИС это не доходит...
На сьогодні був призначений суд про проникнення до мого житла. Судя відклала і призначила іншу дату... Приємно, що хоч судя розумієи будут откладывать в долгий ящик, потому как прекрасно понимают, что это уже не админ нарушение, а уголовно наказуемые действия. Если будут последствия- там выговором не отделаешся. Жаль только к нашим работникам ИС это не доходит...
... заплатити в ПФ для мене краще чим не платити
Вы правильно выбрали свой ник.Время покажет,кто был прав.Не так ли?
Для глухих виконавців повторюю не ви вирішите платити чи ні, а суд. А по поводу що у вас там щось змінюється так це ваші справи...
Да вы Колумб. У меня голова и до этого была на плечах. Есть такая наука как философия права - одним из предметов изучения является "Справедливость и ее критерии". Так вот, главный постулат гласит: "Лучше выполнять несправедливый закон чем поступать не по закону". Законы заслуживают общества. Меняется общество - меняются законы.
Да вы Колумб. У меня голова и до этого была на плечах. Есть такая наука как философия права - одним из предметов изучения является "Справедливость и ее критерии". Так вот, главный постулат гласит: "Лучше выполнять несправедливый закон чем поступать не по закону". Законы заслуживают общества. Меняется общество - меняются законы.
Да вы Колумб. У меня голова и до этого была на плечах. Есть такая наука как философия права - одним из предметов изучения является "Справедливость и ее критерии". Так вот, главный постулат гласит: "Лучше выполнять несправедливый закон чем поступать не по закону". Законы заслуживают общества. Меняется общество - меняются законы.
Украина рассчиталась за российский газ средствами пенсионеров - Лановой
Один из последних расчетов за импортируемый из России природный газ Украина осуществила за счет средств Пенсионного фонда.
Об этом сказал доктор экономических наук, профессор, президент Центра рыночных реформ Владимир Лановой в эфире "Эра FM".
"Кто отслеживает: поступили ли деньги, потраченные или нет, они лежат на банковском счете, используются в каких-то операциях? Насколько мне известно, недавно заплатили деньгами Пенсионного фонда за российский газ, потому что временно здесь избыток был", - отметил он.
Кроме того, как рассказал Лановой, украинские миллиардеры "сидят на государственных финансовых потоках".
"Продолжается тенденция накопления среди нескольких, возможно, тысяч людей, приближенных к власти. Они бешеными темпами захватывают объекты приватизации. В позапрошлом году чего стоит сделка с газом Фирташа: взять 3 миллиарда долларов у Международного валютного фонда, купить на них 12 миллиардов кубометров газа, потом продать за границей по, пожалуй, 320 долларов - это разница с 3 миллиардов дала 6-7 миллиардов", - отметил экономист.
http://www.like.ua/ru/viewarticle/447684