Автор Тема: Свавілля виконавчої служби в Гуляйполі відносно підприємців.  (Прочитано 150299 раз)

backyard

  • Full Member
  • ***
  • Сообщений: 185
  • Карма: +12/-3
    • Просмотр профиля
А теперь разбираемся вместе:

За второе полугодие 2010 года:

Порядок сплати страхувальниками внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування  до 1 січня 2011 року  регулювався  Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Відповідно до підпункту 4 пункту 8 розділу ХV “Прикінцеві положення” Закону (у редакції Закону України від 08.07.2010 р. N 2461-VI ) фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок), та члени сімей зазначених осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, на період дії законодавчих актів з питань особливого способу оподаткування сплачують страхові внески в порядку, визначеному цим Законом.

Сума страхового внеску встановлюється зазначеними особами самостійно для себе та членів їх сімей, які беруть участь у провадженні такими особами підприємницької діяльності та не перебувають з ними у трудових відносинах. При цьому, сума страхового внеску з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, що перерахована до Пенсійного фонду України, повинна становити не менше мінімального розміру страхового внеску за кожну особу та не більше розміру страхового внеску, обчисленого від максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, оподатковуваного доходу (прибутку), загального оподатковуваного доходу, з якої сплачуються страхові внески.

Враховуючи розмір мінімальної заробітної плати у 2010 році мінімальний страховий внесок для зазначених осіб становить:

у липні – вересні – 294,82 грн.;
у жовтні – листопаді – 301,12 грн.;
у грудні – 306,10 грн.


Сплата страхових внесків, тобто доплата до вказаних сум з урахуванням відщеплень від фіксованого податку – 10% або від єдиного – 42%, здійснюється у строки, визначені частиною шостою статті 20 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, а саме: щоквартально, протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу, а саме:

за липень-вересень 2010 року – до 20 жовтня 2010 року;
за жовтень – грудень 2010 року – до 20 січня 2011 року.


Суми несплачених страхових внесків стягуються у порядку, встановленому статтею 106 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” - опять таки на период начисления этих сум (второе полугодие 2010 года) в ст. 106 ЗУ "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" присутствовали ч. 1-9, которые регламентировали что вимоги про сплату боргу/недоїмки є виконавчим документом.

Начиная с 2011 года

З 1 січня 2011 року набрав чинності Закон України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, яким передбачено, що фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які обрали спрощену систему оподаткування, нараховують єдиний внесок на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе та членів сім'ї, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу.

Цитировать
Стаття 25. Заходи впливу та стягнення

1. Рішення,  прийняті органами Пенсійного фонду з питань,  що належать  до  їх  компетенції  відповідно  до  цього   Закону,   є обов'язковими  до виконання платниками єдиного внеску,  посадовими особами і застрахованими особами.
Положення цієї статті поширюються лише на тих платників,  які відповідно до цього Закону зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

2. У разі виявлення  своєчасно  не  сплачених  сум  страхових внесків  платники  єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і  розмірах, визначених цією статтею.

3. Суми   недоїмки   стягуються   з   нарахуванням   пені  та застосуванням штрафів.

4. Територіальний орган Пенсійного фонду у порядку, за формою і   в  строки,  встановлені  Пенсійним  фондом  за  погодженням  з центральним органом виконавчої влади у сфері праці  та  соціальної політики,  надсилає платникам єдиного внеску,  які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом  десяти  робочих днів  з  дня  надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі незгоди з розрахунком суми  недоїмки  платник  єдиного внеску   узгоджує   її  з  органом  Пенсійного  фонду  в  порядку, встановленому  Пенсійним  фондом  за  погодженням  з   центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики.

У разі  якщо  згоди  з органом Пенсійного фонду не досягнуто, платник єдиного внеску  зобов'язаний  сплатити  суми  недоїмки  та штрафів  разом  з нарахованою пенею протягом десяти робочих днів з дня надходження рішення відповідного органу Пенсійного  фонду  або оскаржити  вимогу  до  органу  Пенсійного  фонду вищого рівня чи в судовому порядку.

У разі якщо платник єдиного внеску  протягом  десяти  робочих днів  з  дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом  Пенсійного  фонду,  не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму  недоїмки  протягом  десяти  робочих днів  з  дня  надходження узгодженої вимоги,  територіальний орган Пенсійного фонду надсилає в  порядку,  встановленому  законом,  до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки.

У випадках,   зазначених   в  абзаці  шостому  цієї  частини, територіальний орган Пенсійного фонду також має  право  звернутися до  суду  з  позовом  про  стягнення  недоїмки.  При  цьому заходи досудового   врегулювання   спорів,   передбачені   законом,    не застосовуються.

5. Вимога  територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки або рішення суду щодо стягнення суми недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом.

А теперь читаем ч. 2 Розділ VIII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ этого же закона:

Цитировать
З    дня    набрання   чинності   цим   Законом   суб'єкти підприємницької   діяльності,   які   обрали   спрощену    систему оподаткування  відповідно  до Указу Президента України від 3 липня 1998 року N 727/98 ( 727/98 ) "Про спрощену систему оподаткування, обліку  та звітності суб'єктів малого підприємництва",  розділу IV Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року N 13-92 ( 13-92   )   "Про  прибутковий  податок  з  громадян"  (Відомості Верховної Ради України,  1993 р.,  N  10,  ст.  77),  нараховують, обчислюють та сплачують єдиний внесок відповідно до цього Закону.

На период когда вам насчитывали долг за второе полугодие 2010 года действовали нормы ЗУ "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" вкупе со ст. 106 (которая перестала действовать и существовать с 01.01.2011 года), а сбило вас с толку то, что вимоги выданы в 2011 году. А начиная с 2011 года вам начисляют долг на основании уже совсем другого ЗУ, который так сказать все социальные взносы (ПФУ, соц.страх, безработица) объединил в один единый взнос.[/b][/color]

А по поводу вашей цитаты из решения - то скорей всего судья не правильно применил нормы материального права и не более. Открою вам одну тайну - если суды неодинаково используют/применяют/толкуют законодательство, то Верховный Суд Украины разрабатывает письмо с правильным толкованием законодательства для урегулирования тех или иных социальных отношений.

Я согласен, очень запутано все (так всегда было - и налоговое и пенсионное законодательство никогда не выделялись простотой), но стоит "копнуть и вникнуть" и все станет на свои места. Просто если вы кроме как положительного результата для себя не ждете - то вам хоть тысячу раз повторяй ничего не изменится.


Вы очень наивны. Мне вас жаль.
Rage Against the System

ПАТРІОТ

  • Sr. Member
  • ****
  • Сообщений: 351
  • Карма: +36/-9
    • Просмотр профиля
Цитировать
А по поводу вашей цитаты из решения - то скорей всего судья не правильно применил нормы материального права и не более. Открою вам одну тайну

Тайна втому, що   судді вже мудаки :) , а ви напевно проффессоррр ;)

мудак (Человек, упорно идущий к своей неправильной цели. Главная отличительная черта мудака — это упертость в паре со священной уверенностью в собственной правоте (причем, эту правоту непременно надо навязать всему миру — иначе мир останется несовершенным).

 ще трохи попиши, а я потім розповім народу, як ви перекручуєте  свої ж закони ...

ПАТРІОТ

  • Sr. Member
  • ****
  • Сообщений: 351
  • Карма: +36/-9
    • Просмотр профиля
Пенсійний фонд України

    18 серпня 2011

   
6 серпня 2011 року набрали чинності норми Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України", відповідно до яких фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Враховуючи, що страховий стаж особам для призначення пенсії обчислюється в місяцях, вищезазначені платники починаючи з серпня 2011 року не мають обов’язку щодо сплати єдиного внеску у розмірі не менше мінімального страхового внеску.

Крім того, фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються.

Суми зазначених фінансових санкцій, нараховані органами Пенсійного фонду України, але не сплачені фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню. Наголосимо: ця норма стосується лише санкцій по внесках на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, і не стосується санкцій за несплату єдиного внеску, який в Україні запроваджено з 1 січня 2011 року.

Офіційний сайт ПФУ
http://www.pfu.gov.ua/pfu/control/uk/publish/article?art_id=180503&cat_id=122125

backyard

  • Full Member
  • ***
  • Сообщений: 185
  • Карма: +12/-3
    • Просмотр профиля
Цитата правильная, но не вырывайте из текста - действительно, финансовые санкции, штрафы, пеня за несвоевременную оплату взносов в ПФУ с 06.08.2011 года нами не исполняются и пенсионным фондом не выносятся, кроме самих взносов - взносы за 2 полугодие 2010 года, как и за 2011 год никто не отменял. отменили взносы для пенсионеров и инвалидов начиная с августа. пиздец, вы безнадежны. умываю руки.
Rage Against the System

vlad

  • Sr. Member
  • ****
  • Сообщений: 285
  • Карма: +8/-1
    • Просмотр профиля
    • Garant-Gulaypole
 backyard, буду признателен если Вы прокомментируете  эти изменения естественно если это Вас не затруднит (относительно второго полугодия 2010 года ) .

Розділ XIV
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО
ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ
Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків,
організацій, що здійснюють виплату і доставку
пенсій, та їх посадових осіб
{ Частину першу статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину другу статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину третю статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину четверту статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину п'яту статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину шосту статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину сьому статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину восьму статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
{ Частину дев'яту статті 106 виключено на підставі Закону
N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=8&nreg=1058-15

Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб

1. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

2. Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

3. Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.

Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.

Про оскарження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки до виконавчої дирекції Пенсійного фонду або в судовому порядку страхувальник зобов'язаний письмово повідомити відповідний територіальний орган Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів із дня звернення до виконавчої дирекції Пенсійного фонду чи суду.

Узгодження вимоги територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки здійснюється на підставі заяви страхувальника, яка розглядається територіальним органом Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її отримання, та поданих страхувальником документів, що свідчать про неправильність обчислення сум недоїмки, зазначених у вимозі.

У разі узгодження страхувальником вимоги про сплату недоїмки з територіальним органом Пенсійного фонду цей орган зобов'язаний у строк, визначений для розгляду заяви страхувальника про узгодження вимоги, надіслати йому узгоджену вимогу про сплату недоїмки, а страхувальник зобов'язаний сплатити узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги.

У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недоїмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулювання спорів не застосовуються.

4. Вимога про сплату недоїмки або рішення суду про стягнення недоїмки виконується державною виконавчою службою в порядку, встановленому законом. При цьому в разі наявності у страхувальника одночасно із зобов'язаннями із сплати недоїмки зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, у тому числі зобов'язань за іншими рішеннями суду, стягнення недоїмки здійснюється в першу чергу і має пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями та стягненнями (крім зобов'язань щодо виплат заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, та витрат, пов'язаних з виконанням судових рішень із стягнення недоїмки). Це правило також застосовується в разі стягнення недоїмки за рахунок майна страхувальника, у тому числі майна, що перебуває в податковій заставі, а також у разі стягнення недоїмки із страхувальника, щодо якого порушено справу про банкрутство ......
http://www.dnaop.com

p.s. спорить и что либо доказывать - тем более свою правоту здесь я не собираюсь, просто затронута "больная " тема  многих предпринимателей и лично мне было бы весьма интересно прочесть комментарии к вышедшим изменениям в статьях закона. к тому же на http://zakon.rada.gov.ua можно умом тронуться, - если такому далёкому человеку от юриспруденции как я,  попытаться все изменения и их первоисточник найти и объединить.
 




backyard

  • Full Member
  • ***
  • Сообщений: 185
  • Карма: +12/-3
    • Просмотр профиля
Согласен, тема больная, так как у людей (предпринимателей) не выработалась платежная дисциплина, согласен, что не все предприниматели имеют возможность платить эти взносы, но как говорили римские юристы - Dura lex sed lex (Закон суров, но это Закон).

Теперь более конкретно по законам:

До 01.01.2011 года, когда вступил в законную силу ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" от 08.07.2010 года N 2464-VI в указанной Вами ст. 106 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" существовали первые 9 пунктов, которые сейчас выглядят так:

Цитировать
Стаття 106. Відповідальність страхувальників, банків, організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та їх посадових осіб
     {  Частину  першу  статті  106  виключено  на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
     {  Частину  другу  статті  106  виключено  на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
     {  Частину  третю  статті  106  виключено  на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
     {  Частину  четверту  статті 106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
     {  Частину  п'яту  статті  106  виключено  на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
     {  Частину  шосту  статті  106  виключено  на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
     {  Частину  сьому  статті  106  виключено  на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
     {  Частину  восьму  статті  106  виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }
     {  Частину  дев'яту  статті  106 виключено на підставі Закону N 2464-VI ( 2464-17 ) від 08.07.2010 }

Но от этого в принципе ничего не меняется - когда насчитывали за 2010 год взносы - были 9 пунктов ст. 106. Начиная с 01.01.2011 года когда начали насчитывать взносы за 2011 год - уже действовала 25 ст. нового закона.

Кто получал от ПФУ вимоги про сплату боргу - посмотрите, там в качестве правовой базы указана именно ст. 106 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". А вот когда получите вимоги за 2011 год (если не будете платить) - будет уже ст. 25 ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" т.к. есть разница в периодах начисления и действовавших на тот период н-п актов.

Одна существенная разница - в 2010 году Вы были "страхувальником" и "сплачували страхові внески", а с 01.01.2011 года Вы "платник єдиного внеску" и "сплачуєте єдиний внесок".
Rage Against the System

gulaypole.info



vlad

  • Sr. Member
  • ****
  • Сообщений: 285
  • Карма: +8/-1
    • Просмотр профиля
    • Garant-Gulaypole
благодарю за исчерпывающий ответ - если не затруднит теперь ещё один вопрос, по 2011 году здесь всё понятно, - не понятно до конца трактование ПФУ  вимоги про сплату боргу за 2010 год, которые многие получали.  Если закон рассматривался на протяжении практически всего 2010 года  и вступил в силу с
01.01.2011 года  - я так понимаю в 2010 году он ни как не мог быть исполнительным документом? или я заблуждаюсь? Естественно и возникает следующий вопрос - откуда взялось полугодие, если с таким же успехом можно заявить и насчитать задолженность за год , или за 5 лет?

backyard

  • Full Member
  • ***
  • Сообщений: 185
  • Карма: +12/-3
    • Просмотр профиля
Определение о том, что вимога это исполнительный документ - было и в законе "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ст. 106 и в новом законе "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" ст. 25.

Нет, закон не рассматривался целый год, перзидент подписал закон 08.07.2010 года, а согласно ч. 1 Розділ VIII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ этого закона - он вступает в силу 01.01.2011 года.

По поводу полугодия или целого года - честно сказать в этом вопросе я не разбирался - это компетенция работников ПФУ. Для меня важен юридический факт правильности выставления вимоги и соответственно ее принудительного исполнения. Но если что-то найду - обязательно напишу.
Rage Against the System

vlad

  • Sr. Member
  • ****
  • Сообщений: 285
  • Карма: +8/-1
    • Просмотр профиля
    • Garant-Gulaypole
Нет, закон не рассматривался целый год, перзидент подписал закон 08.07.2010 года, а согласно ч. 1 Розділ VIII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ этого закона - он вступает в силу 01.01.2011 года.
-   Если оглашена дата когда он вступил в силу  01.01.2011 года - каким боком он коснулся 2010 года ?

ПАТРІОТ

  • Sr. Member
  • ****
  • Сообщений: 351
  • Карма: +36/-9
    • Просмотр профиля
тобі ж сказали ти все рівно винен плати і не парся)))))

backyard

  • Full Member
  • ***
  • Сообщений: 185
  • Карма: +12/-3
    • Просмотр профиля
Никак. Вы не путайте - есть два действующих закона: ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (на его основании Вам насчитывали за 2010 год) и ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (на его основании Вам насчитывают единый взнос в 2011 году) который внес изменения в первый закон и эти изменения вступили в силу тоже 01.01.2011 года.

По идее, полугодие получилось из-за того, что до конца второго квартала не нужно было доплачивать до минимального страхового взноса - до этого казначейство или налоговая перегоняло вроде 42 то ли 44 % от единого налога в ПФУ и этого хватало. Но это мое внутренне понимание без подкрепления нормами права.
Rage Against the System

vlad

  • Sr. Member
  • ****
  • Сообщений: 285
  • Карма: +8/-1
    • Просмотр профиля
    • Garant-Gulaypole
ну получилось полугодие я так понимаю от этой даты  08.07.2010 момента подписания постановления - постановление это не закон. Узаконили это всё 01.01.2011. Вот и возник вопрос у многих - почему вдруг закон начал иметь обратную силу и действовать с того времени когда ещё не являлся законом?

я вроде не путаю - те кто раньше работал на единой упрощённой системе налогообложения платили единый налог одним платежом который включал в себя патент+ отчисление 42% в ПФУ .  который как в последствии оказалось не дотягивал до соотношения с минимальной заработной платой. Все эти цифры и суммы свели к общему балансу и приняли закон в этом году только. НО почему у  меня должна голова болеть за ошибки правительства? Был бы принят закон  08.07.2010 - я бы сократил у себя штат , или сам посчитал рентабельность своей деятельности и решил есть ли смысл мне заниматься предпринимательством , или нет - а так получается на меня вешают искусственные долги насчитанные задним числом ссылаясь на постановление от   08.07.2010 которое вступило в силу в 2011 году .

 
Цитировать
II. Цей Закон набирає чинності з дня опублікування.
 

 Президент України                                      В.ЯНУКОВИЧ

 м. Київ, 8 липня 2010 року
          N 2461-VI

backyard

  • Full Member
  • ***
  • Сообщений: 185
  • Карма: +12/-3
    • Просмотр профиля
Чтобы не гадать - напишите информационный запрос в ПФУ. Думаю вразумительный ответ будет.
Rage Against the System

ПАТРІОТ

  • Sr. Member
  • ****
  • Сообщений: 351
  • Карма: +36/-9
    • Просмотр профиля
Особисто тАваріщу   backyard або Бодні.

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

_____ м. Запоріжжя № ____

 

Про затвердження Кодексу професійної етики державного службовця органів державної виконавчої служби у Запорізькій області


 

З метою підвищення статусу державного службовця органів державної виконавчої служби у Запорізькій області,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Кодекс професійної етики державного службовця органів державної виконавчої служби у Запорізькій області (додається).

2. Начальникам відділів державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції забезпечити вивчення Кодексу професійної етики державного службовця органів державної виконавчої служби у Запорізькій області з державними службовцями підпорядкованої служби; забезпечити дотримання його вимог.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Головного управління юстиції у Запорізькій області — начальника відділу державної виконавчої служби П’ятницького А. В.

 

Начальник управління
 В. Г. Горлов



Стаття 1. Принципи державної служби

1.1. Державна виконавча служба ґрунтується на принципах служіння Українському народу та Українській державі; демократизму, гуманізму і соціальної справедливості; верховенства права, що забезпечує пріоритет прав і свобод людини і громадянина; професіоналізму, ініціативності, чесності, відданості справі; персональної відповідальності за виконання посадових повноважень і дотримання службової дисципліни; політичної неупередженості; відкритості, гласності та контрольованості.


Стаття 4. Служіння Українському народові

4.1. Державний службовець органів ДВС зобов’язаний служити Українському народові, демонструючи етичну поведінку, усвідомлюючи, що державна служба передбачає:
відданість Українському народу, зобов’язання діяти в інтересах держави та відстоювати національні інтереси, утверджуючи базові суспільні цінності;
свідоме підпорядкування власних інтересів суспільним вимогам та інтересам і державним пріоритетам;
професійне, сумлінне виконання службових обов’язків згідно з Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами. 

4.2. Державний службовець органів ДВС повинен усвідомлювати, що державна посада є виявом довіри народу. Проходження державної служби в органах ДВС несумісне з корумпованістю і хабарництвом.

8.6. Державний службовець органів ДВС має з належною повагою ставитись до прав, обов’язків та законних інтересів громадян, їх об’єднань, а також юридичних осіб, не повинен проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог, допускати прояви бюрократизму, відомчості та місництва, нестриманість у висловлюваннях або іншим чином поводитися таким чином, що дискредитує орган державної влади або ганьбить репутацію державного службовця.



backyard

  • Full Member
  • ***
  • Сообщений: 185
  • Карма: +12/-3
    • Просмотр профиля
У вас есть конституционное право восстановить свои нарушенные, как вы считаете, права. Писать жалобы вы умеете. Может, скоро книгу выпустите: "Жалобы для чайников". Больше с вами не намерен общаться.
Rage Against the System